האופוזיציה ליו"ר הכנסת: בטל את חוק מיסוי דירה שלישית

חברי האופוזיציה בוועדת הכספים פנו הבוקר במכתב ליושב ראש הכנסת ודרשו לבטל את הליך החקיקה של חוק מיסוי דירה שלישית שעבר בוועדה בהעדרם. החכ"ים טוענים כי הליך החקיקה פסול ויש לבטלו

יו"ר הכנסת בתפילת שחרית (ארכיון). צילום: גרשון אלינסון | פלאש 90

חברי האופוזיציה בוועדת הכספים דורשים הבוקר (א) מיושב ראש הכנסת, חה"כ יולי אדלשטיין (ליכוד) לבטל את הליך החקיקה של חוק מיסוי דירה שלישית. לדבריהם, לאור חוות הדעת הנחרצות של היועץ המשפטי לכנסת והיועצת המשפטית של ועדת הכספים.

במכתב ששלחו חברי הכנסת זהבה גלאון (מרצ), אחמד טיבי ואוסאמה סעדי (המשותפת), פרופ' מנואל טרכטנברג ומיקי רוזנטל (העבודה) ומיקי לוי (יש עתיד) נכתב: לאור הליך החקיקה הדורסני שהתקיים בלילה שבין יום חמישי לשישי האחרון בוועדת הכספים, ולאור רמיסת זכויות חברי הכנסת כולם, שלא ניתנה להם האפשרות ללמוד את החוק המדובר, מפני שזה הונח לפניהם רק שעה קלה לפני תחילת הליך חקיקתו, ולאור חוות הדעת החד משמעית שהציגה עו"ד שגית אפיק, היועצת המשפטית של ועדת הכספים, בדבר ההליך הפגום וחסר התקדים של חקיקת החוק הנ"ל, ולאור חוות הדעת הנחרצת בדבר "הפגם המהותי שנפל בשורש הליך החקיקה" שהציג עו"ד אייל ינון, היועץ המשפטי של הכנסת, אנו דורשים שתודיע לאלתר על ביטול הליך החקיקה הפסול של פרק "מס ריבוי דירות" בחוק ההסדרים ועל דיון מחודש בחוק זה בוועדת הכספים".

3 תגובות ל: "האופוזיציה ליו"ר הכנסת: בטל את חוק מיסוי דירה שלישית"

  1. שיצהירו קודם כמה דירות יש להם

  2. "לא תחמוד"
    החוק ההזוי עומד בניגוד גמור לציווי התורה "לא תחמוד"…
    אם כחלון רוצה, הוא יכול לבנות מאה אלף דירות חדשות בחודש. אף אחד לא מונע ממנו. מה הוא רוצה מאנשים שחסכו כל חייהם שקל לשקל וקנו דירות שיהיה להם מהיכן לחיות לעת זקנה???
    אנחנו אשמים שסבא שלו שתה ערק?

  3. אדון חיים היקר
    בוא נלך לשיטתך נגיד שבאמת אפשר ככה ביד אחת לבנות מאה אלף דירותת אז מה יקרה המחירים ירדו ואז גם השכירות תרד ואז הם גם יפסידו
    ככה לפחות הם מקבלים הטבות כמו הפטור בקופות גמל

כתיבת תגובה