הושק הפארק המוטורי הענק "חצרים" בנגב

הפארק שהוקם בשת"פ של מ"א בני שמעון ובאר שבע צפוי לפתוח את שעריו ב22/5/18. ראש מועצה אזורית בני שמעון, סיגל מורן: "מסלול מרוצים מקצועי ברמה בינלאומית ראשון מסוגו בארץ. בעתיד המקום יהווה מרכז תיירות ונופש מהגדולים בישראל"

השקת הפארק המוטורי "חצרים". קרדיט צילום: שחר אלגזי

בסוף השבוע, נחתו בביתן החדש – הפארק המוטורי Motor City ביער חצרים – שתי המכוניות הראשונות בצי רכבי הבית. המכוניות, שפותחו ונבנו על ידי החברה הישראלית Griiip שהחלה את דרכה באוניברסיטת בן גוריון בנגב, משלבות טכנולוגיה וחדשנות ישראלית ובנייה איטלקית מתקדמת.

שתי המכוניות הראשונות מתוך שמונה שירכיבו את צי הבית של הפארק, עברו היום סדרה של בדיקות למערכות טכנולוגיות שונות המותקנות בהן, בין היתר מערכות בטיחות ומערכות תקשורת בין רכבים. כנהגי מבחן שימשו שניים מבכירי נהגי המרוץ של ישראל – ירין שטרן ואלון דעי – שניהם מתגאים כבר היום בקריירות מכובדות בעולם המוטורי וכל עתידם עוד לפניהם.

הפארק המוטורי "חצרים". קרדיט צילום: שחר אלגזי

הפארק המוטורי הוא פרויקט שיזמו במשותף המועצה האזורית בני שמעון ועיריית באר שבע. חברת Motor City היא הבעלים של המתקן ומפעילתו, בשיתוף גורמים מקצועיים מגוונים. הפארק צפוי לפתוח את שעריו ב-22 במאי השנה, ויהיה מתקן הספורט המוטורי הגדול, המגוון והמקצועי בישראל.

ראש המועצה האזורית בני שמעון, סיגל מורן: "הפארק המוטורי הלאומי, המוקם בימים אלו הוא עוד דוגמא נפלאה לשיתוף הפעולה המצוין בין באר שבע לבני שמעון, לקידום ופיתוח המרחב. המסלול הוא רק תחילתו של הפרויקט, שיכלול בהמשך מתקנים ושירותים נוספים שיהוו מוקד תיירות, מסחר, בילוי ונופש יחיד מסוגו בארץ ויספק מגוון גדול של מקורות תעסוקה לאנשי האזור. כל אותם המכורים לאדרנלין האקסטרים ונאלצו עד היום להסתפק במסלולים לא מקצועיים, יוכלו ליהנות מתנאים ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר"

הפארק המוטורי "חצרים". קרדיט צילום: שחר אלגזי

כתיבת תגובה