המלחמה של סין מצליחה, הביטקוין בשפל של חודש וחצי

הביטקוין צולל אל מתחת ל-12,000 דולר ומגיע לשפל של חודש וחצי, ירידה ביותר מ-10% כתוצאה ישירה של המלחמה של סין ואזהרות מצד רגולטורים על שימוש במטבעות אלו.

הביטקוין יוסדר shutterstock

ירידות חדות נרשמות היום (ג') במטבעות הווירטואלים בעקבות אזהרות מצד רגולטורים ודיווחים בסין על פשיטות הקשורות לשוק המטבעות הקריפטוגרפיים במדינה. החשש הכבד הוא כי סין בסופו של דבר תאסור מסחר במוצרים ספקולטיביים אלו.

הביטקוין צולל הלילה (ג') אל מתחת ל-12,000 דולר ומגיע לשפל של חודש וחצי, ירידה ביותר מ-10% מערכו של המטבע. הירידה החדה במטבע וירטואלי ובמטבעות וריטואלים אחרים מגיעים כתוצאה ישירה של המלחמה של סין ואזהרות מצד רגולטורים על שימוש במטבעות אלו לצד דיווחים כי נעשו פשיטות במדינה הקשורות לשוק המטבעות הווירטואליים.

החשש הכבד של סוחרי הביטקוין כי בסופו של תהליך תאסור סין את השימוש במטבע. זאת לאחר שלפני מספר ימים, הבנק המרכזי של אינדונזיה פרסם הודעה שסחר במטבעות וריטואלים הוא דבר מסוכן וספקולטיבי מטבעו ובכך נקט עמדה ברורה נגד המטבעות הווירטואליים, ובכלל זה ביטקוין.

בנוסף ביקש הבנק המרכזי בהודעתו בסוף השבוע כי תושבי המדינה ימנעו מלהחזיק למכור ולסחור במטבעות וריטואלים מכיוון שהם מועדים ליצירת בועות פיננסיות ויש להם פוטנציאל להשפיע לרעה על יציבות המערכת הפיננסית. כמו כן הם מסוכנים ופוגעים בציבור משום שבין היתר הם משמשים גורמים עבריינים וגורמי טרור.

תגובה אחת ל: "המלחמה של סין מצליחה, הביטקוין בשפל של חודש וחצי"

  1. מחקתי כבר חצי מליון דולר בגלל הסינים הטפשים. ?

כתיבת תגובה