חטיבות המשאיות של פיאט, IVECO, ניסאן, רנו ודאצ'יה בימי מכירות

כמידי שנה, תקיים חטיבת המשאיות והמסחריות של חברת 'קרסו מוטורס' אירוע מכירות מיוחד שיתפרס על פני יומיים, ובו יינתנו תנאי רכישה מיוחדים. פיאט ו-IVECO סיימו בהצלחה אירוע זהה

צילום: יח"צ

קבוצת 'סמל"ת', יבואנית "IVECO" ופיאט מסחריות סיכמה אירוע מכירות מוצלח במיוחד, שהתקיים בימים רביעי וחמישי – כ"ד וכ"ה באייר (1-2.6 למניינם): במהלך שני ימי המכירות נמכרו כ – 110 רכבים חדשים ממגוון דגמי המסחריות של פיאט, והמשאיות והמיניבוסים של IVECO: מהם 50 מסחריות של פיאט ו-60 משאיות ומיניבוסים של IVECO.

לדברי יוני אבי טוב, סמנכ"ל החטיבה העסקית בקבוצת 'סמל"ת': "אנו ממשיכים במסורת אירועי מכירות למגוון המסחריות של פיאט והמשאיות והמיניבוסים של IVECO. במהלך האירועים נחשפים הלקוחות למגוון עצום של רכבי עבודה המתאימים לכל סוגי העסקים ומוצעים בתנאי רכישה מיוחדים. אני שמח שקהל הלקוחות מביע אמון במותגים שלנו פעם אחר פעם".

ובתוך כך, יבואנית נוספת, 'קרסו מוטורס' נערכת לשני ימי מכירות זהים של דגמי ניסאן, דאצ'יה ורנו, אז שריינו את התאריכים:

האירוע יתקיים בימים שני ושלישי, י"ד וט"ו בסיון (20-21.6 למניינם) בביתן 2 החדש בגני התערוכה בתל-אביב, בין השעות 10:00-19:00. באירוע אשר יתפרס על מעל 2,000 מ"ר יוצגו כ- 30 כלי רכב בעלי מגוון נרחב של פתרונות עבודה הכוללים דגמי הובלה, רכבי קירור, היסעים ומשאיות במשקלים וגדלים שונים.

בין הדגמים שיוצגו באירוע: דאצ'יה דוקר, רנו קנגו, רנו טראפיק,  רנו מאסטר,ניסאן NV 200, ניסאן NT 400 וניסאן NT 500.

בימי המכירות יינתנו תנאי רכישה מיוחדים, טרייד אין ותנאי מימון אטרקטיביים.

מהיבואנית נמסר ל'ביזנעס': "האירוע הינו חלק ממדיניות הצמיחה של קרסו מוטורס בתחום רכבי העבודה ונועד לחשוף את לקוחות רכבי העבודה למגוון נרחב של פתרונות ולרכישה משתלמת וכדאית".

חדש 2

E2 PLUS COMBI VERSION - L1H1 - 17-INCH ALU WHEEL RIMS - STYLE PACK

 

כתיבת תגובה