יבוא השלישי ויכריע: האם הפעם ייסגר המכרז בבני ברק?

מדובר בסך הכל ב–56 יחידות דיור בשכונת פרדס כץ בבני ברק, אבל שני סיורי קבלנים שנערכו בחודש האחרון לא מספיקים ובשבוע הקרוב יתקיים סיור קבלנים נוסף • ולמי ישלם הזוכה 14 מיליון שקל?

צילום: Yaakov Naumi | פלאש 90

שני סיורי קבלנים לא מספיקים: עיריית בני ברק פרסמה היום מודעה בעיתונות החרדית על סיור קבלנים שיערך ביום ראשון הקרוב במתחם הבניה בצומת הרחובות "המכבים פינת אברבנאל" בבני ברק לקראת המכרז לבניית 56 יח"ד.

לא ברור מדוע המכרז מתעכב עד שיש צורך בסיור קבלנים שלישי, אבל ברור שמדובר במכרז שמושך אליו קבלנים רבים שכן בבני ברק אין הרבה עתודות קרקע פנויות. כל מכרז שכזה מושך אליו יזמים רבים למרות התנאים הנוקשים, כמו למשל תשלום של 14 מיליון שקל לפינוי הפולשים במתחם.

לפני כשנה זכתה קבוצת רוטנר הייגיטס -נרקיס ב- 100 יח"ד במתחם סמוך, כשלאחר השבחה ותוספת שבס יגיעו ל-150 יח"ד בפועל. מחיר קרקע עמד על 45 מליון שקלים. פרויקט זה משווק תחת המותג, "צמרת לצעירים".

המיקום של המכרז הנוכחי בצומת אברבנאל המכבים – סיומו של רחוב הרב שך-הרצל, הוא אטרקטיבי במיוחד והמכרז מושך תשומת לב רב. יצויין כי במקביל במרחק של דקות הליכה בודדות משם נבנים בימים אלו 120 יח"ד במתחם תחנת הקמח ברחוב סוקולוב.

כתיבת תגובה