כך תקררו את השתייה שוב ושוב עם אותן קוביות קרח

קיץ לוהט וכוס שתייה קרה הולכים ביחד. אך כיצד שומרים על קור השתייה לאורך זמן? קוביות קרח הן פיתרון זמני שנמס בכוס ומדלדל את השתייה. זה הזמן להכיר את קוביות הקרח הרב-פעמיות

צילומים: עדי קראוס | יח"צ

בימי הקיץ החמים, במיוחד אלה שמבקרים אותנו בשבועיים האחרונים, אנחנו רוצים לשתות שתייה קרה ומרעננת אבל החום הכבד מחמם אותה במהירות . אז מה עושים? מה שעשו לפני עשרות שנים. פשוט, מכניסים לשתייה קוביות קרח. אבל קוביית קרח נמסה בסופו של דבר ומדללת את השתייה.

נניח שרצינו לשתות כוס קולה קר ומוגז. קוביות הקרח ידללו את הקולה ויחלישו את עוצמת הגזים שבה. הפתרון: סט קוביות קפואות רב פעמיות לקירור משקאות. סט כזה יש למותג כלי הבית של 'נובל קולקשן'. פשוט מאוד, מקפיאים את הקוביות, מכניסים אותן לכוס השתייה והן מקררות את המשקה לאורך זמן מבלי לדלל אותו. הקוביות נשארות קפואות זמן ממושך, הן עמידות מאוד ומתאימות לשימוש חוזר וחוזר וחוזר.

הסט כולל שש קוביות להקפאה ותיק נשיאה נוח. כדי לקרר כוס משקה ניתן להשתמש בקובייה אחת ומעלה בהתאם לרמת הקירור שנרצה להשיג. הקוביות שימושיות מאוד לאורך כל השנה ובפרט בימים הלוהטים של הקיץ. הן אידיאליות לא רק לשתייה קרה, אלא גם למשקאות אלכוהוליים. את מוצרי נובל קולקשן אפשר למצוא במגוון רשתות וחנויות כלי בית ונוי ברחבי הארץ.

מחיר לסט קוביות רב-פעמיות: 70 שקל

כתיבת תגובה