מכבי פותחת מרכז הרפואי חדש ומפואר בשכונת מאור חיים בצפת

'מכבי שרותי בריאות' ממשיכה את תנופת ההתרחבות שלה במחוז הצפון כאשר בערים חיפה, מגדל העמק וצפת נפתחים מרכזים רפואיים חדשים ובהם כאלה שהותאמו במיוחד לציבור החרדי

חיסון (אילוסטרציה). צילום: מרים אלסטר | פלאש 90

ביום רביעי הקרוב ייחנך המרכז הרפואי החדש של 'שירותי בריאות מכבי' בצפת, בטבורה של שכונת מאור חיים בהתאם להתפתחות ולצמיחה של מכבי בעיר ולאור הצטרפות רבים מתושבי העיר.
במרכז החדש יינתנו שירותי רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, סיעוד, שירותי מעבדה ומשרד והוא ממוקם במרכז המסחרי שבסמוך לרחוב צה"ל 4. במרכז החדש יינתנו שירותי ברמה גבוהה מאד. שטח המרכז גדל משמעותית וכולל בתוכו מרכז מענה טלפוני אזורי עם זמינות גבוהה מאוד, בית מרקחת 'מכבי פארם', חדר אחיות גדול ומרווח, מעבדה גדולה, מכון פיזיותרפיה חדיש, מערכת ניהול תור מתקדמת. ומערכות העברות מסרים מותאמות לקהל חרדי.
בנוסף חידשה מכבי את המרכז הרפואי הקיים 'מרומי צפת' שבשכונת נוף טליה. נזכיר כי למכבי מרכז רפואי נוסף גדול ומרווח ברח' ירושלים 72 בעיר. מכבי פועלת רבות במהלך כל השנה במסגרות רבות למען לקוחותיה. במסגרת פעילויות לקידום בריאות הקהילה יזמה מכבי מגוון פעילויות לילדים עם רוקחת, אחיות וצוות מנהלי שמבצעים חיסוני שפעת וחינוך לבריאות.
מכבי מקיימת סדנא ייחודית להרגלי תזונה נכונים ובריאים עבור הקהילה החרדית בעיר בהנחיית הדיאטן אשר אייברמן. בסדנא זו משתתפים עשרות גברים הנהנים מהקניית כלים ודרכים להטמעת הרגלי תזונה נכונים ובריאים.
בהנהלת מחוז הצפון של מכבי אומרים כי הם שואבים עידוד מקצב הצמיחה המרשים לו זוכה הקופה בקרב תושבי הצפון והסביבה עם הצטרפותם של אלפי חברים חדשים מתחילת השנה. עוד אומרים שם כי קיים גל גדול של מצטרפים בעקבות המהפכה במערכת הבריאות שמכבי מובילה במחוז הצפון.
במרכזים הרפואיים החדשים בחיפה, מגדל העמק ובצפת יינתנו מגוון שירותי רפואה בזמינות גבוהה לכל המשפחה. עם מיטב הרופאים המומחים של מכבי וישולבו במקום שירותים נוספים כגון: שירותי משרד, לקיחות דגימות מעבדה, שרותי סיעוד ועוד.
ראש מחוז הצפון, הד"ר גלית קאופמן אמרה כי "כחלק מהמהלך הכולל במחוז הצפון אני שמחה להוביל את הרחבת פרישת השירותים לחברי מכבי בצפון באמצעות פתיחת מרכזים רפואיים חדשים בחיפה, מגדל העמק ובצפת המעניקים שירותי רפואה המתקדמים והאיכותיים ביותר בצפון" קאופמן הוסיפה עוד: "כראש המחוז אני ערה וקשובה לצרכים הייחודיים של הציבור הדתי והחרדי ואנו פועלים להתאמתם לאורח חיי הקהילה".
לצד זאת פועלת ראש המחוז בתיאום מלא עם רבני הקהילות בערים השונות במחוז הצפון ועם מובילי דעה בריכוזים החרדיים בצפון. יחד עם מתאמי קשרי הקהילה של מכבי במחוז מובילה הקופה פעילויות רבות ומגוונות למען בריאות הקהילה.

כתיבת תגובה