משרד התחבורה ו'קופיקס' בפיילוט מיוחד

בעקבות החלטתו של משרד התחבורה שנוסעי התחבורה הציבורית בירושלים לא יוכלו לתקף את כרטיס הרב קו שלהם אצל נהגי האוטובוס, מקים משרד התחבורה פיילוט משותף עם רשת קופיקס לטעינת הרב קו

משרד התחבורה מודיע כי נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים לא יוכלו החל מה 8 במרץ לתקף את כרטיס הרב קו שברשותם אצל נהגי האוטובוסים.

הסיבה לשינוי נובע מתוך הרצון של משרד התחבורה שמערך התחבורה הציבורית של ירושלים יתקדם לטעינה עצמית של כרטיסי הרב קו ללא מעורבות הנהג. זאת במטרה במטרה לשפר את בטיחות ומהירות נסיעה ולהימנע מעיכובים ומהסחות דעת של הנהג. נוסעי התחבורה הציבורית בעיר ירושלים יצטרכו להצטייד מראש בכרטיס רב קו טעון.

בכדי להקל על הנוסעים עורך משרד התחבורה פיילוט משותף בירושלים עם סניפי חנויות הנוחות של רשת קופיקס במסגרתו יוכלו נוסעי התחבורה הציבורית לטעון את כרטיסי הרב קו שברשותם גם בקופות סניפי רשת "קופיקס" ברחבי העיר. את כרטיס הרב קו ניתן יהיה לטעון בקופות ב -9  סניפי קופיקס הפזורים באזורים שונים בעיר.

לדברי יקי ודמני מנכ"ל קופיקס "אנחנו שמחים שנבחרנו כרשת המובילה למהלך של משרד התחבורה בירושלים ובהמשך לכל המדינה. התנועה המוגברת של לקוחות בסניפינו ומיקומם באזורים נגישים ומרכזיים בעיר, הופכים את סניפי הרשת למתאימים ביותר  להענקת שירות טעינת רב קו לאלפי הנוסעים העושים שימוש בתחבורה הציבורית בירושלים, שיוכלו מעתה גם ליהנות מקפה מאפה לדרך במחיר אטרקטיבי"

כתיבת תגובה