עיריית פתח תקווה הסירה את ה"קוץ" בכניסה לבלינסון

שני מבנים ישנים בכניסה לבית הרפואה הוותיק הפריעו לתנופת הפיתוח באזור ופגמו בנראות המקום. לאחר שנים של מו"מ מתיש מול בעלי המבנים, הגיעה הצדדים להסכמה והמבנים פונו. בקרוב יוחלט כיצד לפתח את המקום

השטח לאחר ההריסה. צילומים: באדיבות המצלם

שנים ארוכות התמודדו באגף הנכסים ובמחלקת ההנדסה של עיריית פתח תקווה עם שני מבנים ישנים שעמדו כ"קוץ בעין" והפריעו לעבודות הפיתוח דווקא באזור הפעיל ביותר בעיר, הכניסה לבית הרפואה 'בלינסון'.

סיפורם של המבנים ההיסטוריים מתחיל בשנות השמונים. אז העניקה העירייה את הקרקע להורי הבעלים, שכבר הלכו לעולמם, כחלק מהסכם ניוד. במהלך השנים האחרונות התקשו בעירייה להרוס את המבנים בתוכם פעלו מסעדה וחנות פרחים, מאחר והם נבנו כדין.

לאחר שנים של מו"מ מתיש מול בעלי המבנים שפוגמים בחזית הרחוב ובנראות האזור, הצליחו בעירייה להגיע עמם להסדר ותכניות ההריסה יצאו לדרך. בשלב זה הידק קבלן ההריסות מצע אדמה על השטח כדי להקל על הולכי הרגל במקום. בהמשך יפגשו נציגי הנהלת בית הרפואה עם מהנדסת העיר על מנת לקבל החלטות להמשך פיתוח השטח והעבודות שיבוצעו על ידי העירייה שהשטח בבעלותה. בעקבות ההריסה השטח "נפתח" והמקום נראה מאיר עיניים, כפי שתוכלו להיווכח בתמונות הרצו"ב.

IMG_3798

IMG_3802

IMG_3803

IMG_3808

כתיבת תגובה