עכשיו בישראל: מכונית הספורט ניסאן GT-R החדשה

לפני כמה חודשים דיווחנו לכם על כך שניסאן GT-R עושה את דרכה לישראל – וכעת מפרסמת היבואנית 'קרסו מוטורס' כי החל שיווקה של מכונית העל, שמגיעה עד מהירות של 315 קמ"ש. כמה היא עולה? כל הפרטים

ניסאן GT-R החדשה. צילום: יח"צ

'קרסו מוטורס', יבואנית ניסאן (ורנו, דאצ'יה ואינפיניטי) הודיעה כי החלה בשיווקה של ניסאן GT-R, מכונית העל של המותג ניסאן. מדובר במכונית סופר- ספורטיבית והיא תגיע לישראל בגרסת ה-Black Edition, הכוללת חבילת תוספות חיצוניות ופנימיות.

הדגם החדש נהנה מעיצוב פנים חדשני, הכולל עיצוב חדש ויוקרתי לתא הנוסעים. מספר כפתורי התפעול צנח מ-27 ל-11 בלבד. הרכב מצויד במערכת מולטימדיה חדשה הניתנת לשליטה מגלגל ההגה. גם לוח המכוונים שודרג, ותא הנוסעים הכולל תפירות ועיטורים חדשים בצבע הריפוד ומושבי Recaro חדשים, מעניקים לרכב מראה מפואר ויוקרתי. המושב הקדמי מרווח יותר ובעל תמיכה גבוהה.

unnamed (8)

הדגם החדש כולל גם שינויים במראה החיצוני המתאפיינים בהדגשת החלק הקדמי, מכסה מנוע, פגושים קדמיים, אורות יום וגריל מחודש בגימור כרום מט "V MOTION". הגריל הקדמי עוצב מחדש, וכן מכסה המנוע ביחד עם הספוילר תחתון המחוזק בסיבי פחמן.

מעבר לאישיות שהחזית החדשה מעניקה לרכב, חידושים אלו נועדו לייצר כוח הצמדה גדול יותר לגלגלים הקדמיים, הרבה יותר מהדור היוצא, במהירות גבוהה מ-200 קמ"ש לשעה וכן שיפור הביצועים האווירודינמיים ומערכות קירור חיוניות ברכב. לצד זה, שופרו הביצועים באמצעות מערכת פליטה מטיטניום כסטנדרט, עיצוב אווירודינמי להפחתת הגרר וקירור יעיל יותר, מערכת מתלים אדפטיביים של Bilstein, מערכת בלימה מתוצרת Brembo וגלגלים קלים במיוחד של חברת Rays.

במקביל ב-GT-R החדשה הושם דגש רב על שיפור נוחות הנסיעה, עם כיול חדש לתיבת ההילוכים להעברות חלקות יותר, ומערכת לסינון רעשים להשלמת חווית הנסיעה ביום יום.

במכונית, וזה הנתון המעניין ביותר, מנוע בנזין טורבו כפול V6 בתצורת בנפח 3.8 ליטר עם צמד מדגשי טורבו מוגדלים, אשר נבנה באופן ידני. ההספק של המנוע הועלה ל-570 כ"ס (במקום 550 ב-GTR בדגם היוצא) ומומנט העומד על 65 קג"מ. היא מגיעה מ-0 ל-100 בתוך 2.7 שניות. ל-GT-R מנוע GTR החדש הכולל תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת 6 מהירויות.

לרגל השקת הGTR בארץ, יערך אירוע יוצא דופן בתאריכים 1-2 לפברואר,  במסגרתו  לראשונה בישראל  הקהל הרחב יוכל להתנסות בנהיגה על ה GTR החדשה, כולל הדרכות מקצועיות.


תג המחיר: 879,990 שקל.

כתיבת תגובה