'פייבר' הישראלית רוכשת את 'אנד קו' הניו יורקית

מפעילת האתר פייבר המהווה זירת מסחר אינטרנטית עבור נותני שירותים רוכשת את אנד קו שפיתחה מערכתשירותים כמו ניהול חוזה וחשבוניות מול לקוחות. כעת ינתנו השירותים של AND CO, שהוצעו עד כה בתשלום, יסופקו בחינם ללקוחות פייבר.

פייבר shutterstock

חברת פייבר (Fiverr) הישראלית ממשיכה להתרחב. פייבר מפעילת האתר פייבר המהווה זירת מסחר אינטרנטית עבור נותני שירותים בעיקרם פרילנסרים בתומים מגוונים כמו מיתוג, עיצוב גרפי, עריכת מוזיקה וסרטים, כתיבה ותכנות רוכשת חברת סטארט-אפ אמריקאית בשם אנד קו (end co) בכמה מליוני שקלים.

האתר נוסד על ידי מיכה קאופמן ושי וינינגר ב-2009 וגייס מאז הקמתו למעלה מ100 מליון דולר, הוא מחזיק משרדים בתל אביב, ניו יורק, שיקאגו, מיאמי וסן-פרנסיסקו ומתפתח בקצב מרשים. ביוני האחרון רכשה פייבר את Veed.me,  המשמשת זירת מסחר לשירותי וידאו ואנימציה באיכות גבוהה. וכעת הגיע תורה של אנד.קו פלטפורמה המסייעת  בחתימת על חוזים מול לקוחות, קבלת תשלומים והוצאת חשבוניות, ניהול משימות ומעקב אחר הוצאות והכנסות, ומשמשת כיום כ-60 אלף פרילנסרים ועסקים קטנים. החברה הוקמה בניו יורק ב-2015, וגייסה 2.5 מיליון דולר.

מפייבר נמסר כי תיתן מעתה ללא תשלום ללקוחותיה את השירותים של אנד.קו, שניתנו עד כה בתשלום. וכי החברה ממשיכה לחפש הזדמניות רכישה של כלים ושירותים או זירות סחר ע"מ לסייע ליזמים ועצמאים לנהל את עסקייהם טוב יותר.

מיכה קאופמן מנכ"ל פייבר מסביר כי כעת זירת המסחר שבנתה החברה מספקת את כל הכלים הנדרשים כדי לנהל עסק כפרילנסר, החל מהיבטים תפעוליים כגון יצירת חשבוניות וקבלת תשלומים, ועד ניהול זמן ופרויקטים באופן עצמאי. "עם זאת, 97% מעבודות הפרילנסרים נעשות כיום באופן לא מקוון, ואנו מאמינים כי יש לאפשר לכל הפרילנסרים יכולת ליהנות מגישה לכלים אלה" הוסיף.

כתיבת תגובה