קנו שני בקבוקים מסדרת ספיישל רזרב וקבלו מתנה

יקב ברקן מציע פתיחה נעימה לשנה החדשה עם ערכת אביזרי יין מקצועית על כל קנייה של שני בקבוקי יין מסדרת ספיישל רזרב. בסדרה תמצאו בין היתר: קברנה סוביניון, מרלו, פטי ורדו, פינוטאז', שיראז, מרסלאן, רוזה ועוד

מארז המתנה של ברקן. צילום: יח"צ

'יקבי ברקן' מציעים לרגל ראש השנה וחגי תשרי שבפתח, מתנה נהדרת למארחים ברכישת שני בקבוקי יין מסדרת האיכות 'Special Reserve'. בכל קנייה של שני בקבוקים מהסדרה, תצורף בנוסף, ללא עלות, ערכת אביזרי יין יוקרתית מתנה, הכוללת פותחן יין מקצועי, מוזגן יין, פקק ואקום וטבעת למניעת טפטופים.

בברקן אומרים כי סדרת ה'ספיישל רזרב' מהווה שילוב ייחודי ואיכותי, שבו אדמות גידול מובחרות, פוגשות זן ענבים אצילי. האתגר הגדול של היינן, הוא לבחור לכל זן ענבים את איזור הגידול הטוב ביותר עבורו. החיפוש הבלתי פוסק לפתרון האתגר, הוליד את הסדרה. בברקן מאמינים כי כל יין בסדרה אכן מהווה שילוב ייחודי ואיכותי. הסדרה מכילה את היינות הבאים: קברנה סוביניון, מרלו, פטי ורדו, פינוטאז', שיראז, מרסלאן, רוזה, סוביניון בלאן, ויונייה ושרדונה.

ברקן זכה בתחרויות יין בינלאומיות בכ-200 מדליות ויקביו חולשים על קרקעות בהיקף של יותר מ-10,000 דונם בכל אזורי הגידול בארץ. ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. ליקב עשרות זנים הפרוסים בין הכרמים, כאשר כל זן מותאם לאזורי הגידול הטובים ביותר עבורו.

סדרת ספיישל רזרב של ברקן מתהדרת בחותמת הכשרות של בד"ץ חוג חתם סופר פתח תקווה. את סט היין עם המתנה, תוכלו למצוא בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה