שר השיכון יואב גלנט : "אדאג לתיקון גדר הביטחון בהר הזיתים".

יו"ר השדולה למען הר הזיתים בכנסת ח"כ הרב יואב בן צור פנה לשר השיכון בעקבות פניית הוועד להגנת הר הזיתים שהתריעו ואף התלוננו במשטרה על השחתת גדר הביטחון בהר הזיתים

השר גלנט, ח"כ הרב יואב בן-צור

שר השיכון יואב גלנט יבדוק את סוגיית השחתת גדר הביטחון בהר הזיתים בשבוע שעבר​ ​ויפעל לתיקונה

כך עולה מתשובה אותה שיגר ליו"ר השדולה למען הר הזיתים ח"כ הרב יואב בן צור.

בשבוע שעבר קיבלו מתפללים שפקדו את הר הזיתים בכאב רב ובזעזוע את המראה שנחזה אל מול עיניהם. גדר שנבנתה לאחרונה בהר הזיתים הושחתה על ידי פורעים ערביים. בסמוך לחלקת התימנים – אפגניסטן בהר הזיתים הושחתה הגדר שנבנתה לצורכי ביטחון. הפורעים הערביים השחיתו את הגדר על מנת שתאפשר להם מעבר משכונת א-שייך.

בניית גדר זו הושלמה בשנה האחרונה לאחר מאמצים גדולים, וזאת על מנת לצמצם למינימום את אירועי הביטחון האלימים בהר הזיתים, וזאת כחלק מהפעילויות שמבצע הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים אל מול גורמי השלטון והמשטרה.

בעקבות האירוע החמור הגישו חבר הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים תלונה במשטרה, בתקווה שהמפגע יטופל במהירות. במקביל פנה הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים ליו"ר סיעת ש"ס ח"כ הרב יואב בן צור העומד בראש השדולה בכנסת למען הר הזיתים.

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ הרב יואב בן צור פנה בדחיפות לשר השיכון, יואב גלנט בבקשה לטפל באירוע הנקודתי ובנסיבות שהובילו אליו.

ח"כ בן צור ציין בפני השר גלנט כי הקמת השדולה ושיתוף  הפעולה עמו ועם משרדי הממשלה הובילו לצמצום משמעותי באירועים הביטחוניים במקום והוסיף כי יש לפעול לשימור ההישגים למען ביטחון המבקרים וכבודו של המקום. השר יואב גלנט, שמשרדו אמון על האבטחה בהר הזיתים, השיב כי יטפל בסוגיית הגדר ובנסיבות האירוע.

יו"ר הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים אברהם לובינסקי הודה בתגובה לח"כ הרב בן צור המכהן כיו"ר השדולה למען הר הזיתים על הפעילות המידית בנושא ועל תגובתו המהירה לפניית הוועד. כן הוא ביקש להודות לשר השיכון יואב גלנט שהודיע כי יפעל לטיפול להשבת שלמות הגדר ולהחזרת הביטחון להר.

כתיבת תגובה