אחרי התקלה ב'פרטנר': האם הלקוחות יפוצו?

תקלה של כשלש שעות מנעה אתמול התקשרות מלקוחות פרטנר • הערכות: עשרות אלפי לקוחות נותקו ממכשירם • מקור הבעיה: קליטת דור 4 של החברה • והאם יפוצו הלקוחות?

האם הלקוחות שחוו קליטה יזכו לפיצוי? | לוגו פרטנר

רק שבועיים חלפו מאז פרסמנו על תקלה מתמשכת בקליטת הקומות הכשרות בפרטנר (וכן ב'הוט מובייל' ה'יושבת' כזכור על תשתית פרטנר) וכבר דווח אתמול על תקלה ארצית ברשת פרטנר שהשביתה חלק מלקוחות פרטנר ברחבי הארץ.

אלה דיווחו אתמול החל משעות הצהריים כי אין להם אפשרות להוציא ולקבל שיחות, וכן לא לשלוח הודעות וואטסאפ או גלישה.

על פי גומרים מענף הסלולר, הבעיה נבעה מקליטה בדור 4, כאשר המכשירים היו אמורים לעבור אוטומטית לדור 3, אולם מסתבר שהמעבר אינו חלק כפי שנראה.

העומסים שגרמו לרשת לקרוס הביאו לקוחות רבים למצוא עצמם כשלש שעות ללא קליטה וגישה למכשירם. כך גם במותג 012 מובייל של פרטנר. עם זאת, במפתיע, לקוחות 'הוט מובייל' לא סבלו מהתקלה כלל.

נזכיר, כי במהלך נובמבר 2018 חוו לקוחות 'גולן טלקום' ו'פלאפון' תקלות ארוכות של ניתוק כפי שאירע אתמול. במקרה של חברת 'פלאפון' התקלה התמשכה מספר ימים עם עליות ומורדות, ובסופו של דבר הלקוחות אף קיבלו פיצוי על החוויה הבלתי נעימה.

 לפי דיווחים של לקוחות, כעת הקליטה במכשירי 'פרטנר' מלאה.

עתה ניתן יהיה להמתין ולבחון, האם עשרות אלפי הלקוחות שעל פי ההערכות נותקו ממכשירם – יתבעו ייצוגית את החברה. עם זאת, היות ולא מדובר במקרה כמו של חברת 'פלאפון' שארך לסירוגין מספר ימים – סביר להניח כי הרבה קודם לכן, תציע 'פרטנר' פיצוי הולם לכל מי שנפגע מהתקלה.

 "אנו מקבלים דיווחים על עומסים ברשת הדור ה-4 באזורים שונים בארץ, אשר מקשים לסירוגין על גלישה וביצוע שיחות. אנו פועלים לטיפול מהיר ומודים לכם על הסבלנות. במידה שאתם חווים בעיה בגלישה, מומלץ לבחור במכשיר הסמארטפון שימוש ברשת דור 3 (3G), או לעבור לגלישה על גבי רשת WiFi", כתבה החברה בעמוד הפייסבוק שלה, במהלך התקלה.

עם זאת, נציין שוב, כי התקלה החלקית השפיעה רק על כמה עשרות אלפי לקוחות לפי ההערכות ואילו ליתר הלקוחות, פעלה הקליטה כרגיל.

מחברת פרטנר נמסר עם תיקון התקלה כי "הגלישה הסלולרית בדור 4 עובדת כעת באופן מלא בכל האזורים. במידה ועדיין קיימת בעיה בגלישה מהנייד, יש לבצע כיבוי והדלקה של המכשיר".

4 תגובות ל: "אחרי התקלה ב'פרטנר': האם הלקוחות יפוצו?"

  1. מחכה לפיצוי הולם או תביעה ייצוגית על הנזק שנגרם לי אמש

  2. אני אומר תודה לפרטנר על 365 ימים בשנה של שירות אז פחות כמה שעות לא מתים מזה אם נסתכל 100 שנה אחורה זה לא יובן מאלו

  3. גם אני

  4. מעבר לעובדה שלא היה מדובר בשלוש שעות, אלא כיום וחצי – מה יש לאמר?

כתיבת תגובה