אחרי עשרות שנים: שופרסל מחליפה משרד פרסום

שופרסל מעדכנת את מערך הפרסום: גליקמן שמיר סמסונוב  PUBLICIS יחליף את אדלר חומסקי בתקציב הפרסום של קבוצת הקמעונאות הגדולה בישראל, המוערך בכ-120 מיליון ש' בשנה | גיתם BBDO ימשיך בתפקידו מזה 30 שנה ואף תורחב פעילותו ויוגדל לו היקף הפרסום בתקציבי שופרסל, שופרסל אונליין, Be  ובגזרות השונות של הקבוצה

אורי וטרמן מנכ"ל קבוצת שופרסל | צילום: אלעד גוטמן

שופרסל מעדכנת את אחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל. לאחר עשרות שנים, יוחלף משרד הפרסום אדלר חומסקי במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS.

כזכור, מערך הפרסום של שופרסל הורכב זה שנים ארוכות משני משרדי פרסום: גיתם BBDO ואדלר חומסקי. משרד הפרסום גיתם BBDO ימשיך בתפקידו ואף יקבל נתח גדול יותר משהיה עד כה.

תקציב הפרסום השנתי של שופרסל מוערך בכ-120 מיליון ₪.

גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS, הוא בעל ניסיון גדול מאד בתחום הקמעונאות בישראל ובין לקוחותיו נמנים הדיוטי פרי, גולף, גולף&קו, עמינח סנטר, אפריל, ועוד.

המשרד הוא בין החמישייה המובילה של משרדי הפרסום ונהנה מאמון של חברות בכירות במשק כדוגמת הבנק הבינלאומי, קופ"ח כללית, ביטוח ישיר (תשע), החברה המרכזית ועוד.

אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל מסר: "אני מודה למשרד אדלר חומסקי שתרם רבות במהלך השנים למיצובה של קבוצת שופרסל והיה חלק בלתי נפרד מהצלחתה כמותג המוביל בישראל. לאחר שותפות מוצלחת עם המשרד, שני הצדדים יוצאים לדרך חדשה. אנחנו מעריכים ומוקירים את התרומה ואת שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנים. 

"כעת, אני מברך את משרד גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS שמצטרף לשורותינו, זאת יחד עם משרד גיתם BBDO שמלווה אותנו מעל ל-30 שנה בתחום הפרסום וימשיך לעשות זאת ואף תורחב פעילותו. אני סמוך ובטוח ששינוי זה יביא את הקבוצה לשיאים חדשים. שני המשרדים הללו יחדיו ידועים בקמפיינים הקריאטיביים שלהם באופן ברור ועקבי ואני מצפה לעבודה פורה ומשותפת".

בנוסף, אתמול מונה זיו קסלמן למנהל אגף השיווק של שופרסל.

כתיבת תגובה