אין ברירה: קמפיין בכינון ישיר נגד מתנגדי החיסונים

אחרי שהציפו את לוחות המודעות בריכוזים החרדיים באינספור ציטטות מפוברקות או חלקיות – מתנגדי החיסונים עברו לשלב של זיופי מכתבים וביצוע הסברה בקרב רבנים שונים, כדי שאלה ישמשו כשופרם • במשרד הבריאות החליטו להרים את הכפפה (או את השרוול…) ויצאו במסע פרסום רחב היקף שהפיק מטה ההסברה החרדי

לוח מודעות בבני ברק | צילום: פלאש 90

 מטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות יוצא בקמפיין נרחב בכל הפלטפורמות: עוצרים את מסע השקרים של מתנגדי החיסונים.

בשבועות האחרונים, קבוצה שולית של מתנגדי חיסונים החלה לפעול באזורים החרדיים באמצעות הפצת מידע כוזב שמטרתו לזרוע בהלה ולחבל במבצע החיסונים הלאומי. בחלק מהמקרים, מדובר בשקרים בוטים כמו ציון שמות של גדולי ישראל התומכים בחיסון והצגתם כמי שמתנגדים בעוד רבנים אלו הביעו דעתם בגלוי בעד ואף התחסנו, ובמקרים אחרים מציגים מתנגדי החיסון מידע המתיימר להיראות רפואי וכולל טענות שקריות על נזקים הנגרמים מהחיסון.

כידוע, החיסון עמד בכל הבדיקות הנדרשות, זכה לאישורים של הגופים המקצועיים, וגדולי ישראל מכל העדות והחוגים יצאו בקריאה של חובה להתחסן נגד הנגיף.

בקמפיין שעולה בתקשורת החרדית תחת הכותרת "מידע כוזב ושקרים מסכנים אותנו" מייחסים במטה ההסברה החרדי את הפצת הכזבים לקהילת מכחישי הקורונה ושרלטני רפואה, וממליצים בכל מקרה של שאלה רפואית להיוועץ רק ברופא המטפל שעליו סומכים.

"הם סיפרו שאין תחלואה, שזו שפעת קלה, ושהכול קונספירציה. הם מתכחשים לחולים, לנפטרים, ליתומים, לטרגדיות, וממשיכים לפזר שמועות ועלילות כזב במטרה לזרוע בהלה מפני החיסון", נכתב בסאב טקסט של המודעה.

"עוצרים את מסע השקרים של מתנגדי החיסונים לא מפיצים שמועות ופרסומי כזב. בכל התייעצות רפואית פנו למומחים: הרופא המטפל שאתם סומכים עליו או אתר משרד הבריאות".

קמפיין ה'פייק ניוז' החרדי של משרד הבריאות

במקביל, בלוחות המודעות בריכוזים החרדיים יפורסמו קריאות קודש עליהן תופיע דעתם של רבנים מכל החוגים אודות החובה לגברים ונשים להתחסן נגד הנגיף, ובכלי התקשורת השונים יתראיינו אנשי מקצוע שיגיבו לפרסומי ההפחדה השקריים.

במטה ההסברה החרדי מפיקים במקביל, גם עלון שו"ת – שככל הנראה ידוור מבית לבית – שיכלול את טענות מתנגדי החיסונים כשהן מופרכות על ידי גורמי המקצוע אחת לאחת.

3 תגובות ל: "אין ברירה: קמפיין בכינון ישיר נגד מתנגדי החיסונים"

  1. אני יודעת ראיתי שתי מודעות כאלה דבוקים על ארון חשמל נסיתי ליקרוע את המודעות קרעתי את מה שהצלחתי כי זה דבוק כל כך חזק מעניין מי המסומם שפירסם את זה צריך שהמשטרה תעצור אותו ומשרד בריאות צריך לדבר עם אדון רובינשטיין הוא ראש עיריית בני ברק שיפיץ הודעות בקריאה להתחסן ומי שלא יחוסן ילך למעצר ויוגש נגדו כתב אישום לבית משפט

  2. רוצה לשאול שאלה חשובה…..איך ייתכן שאנחנו נותנים אמון במשרד הבריאות ובכל המערכת שלא בוחלת ברציחות והפלות עוברים ובעוד מיתות משונות ללא שום מצפון אלוקי ללא שום מצפון למצוות השם יתברך בתורתו הקדושה….מערכת מרושעת שדוגלת בהרס התא המשפחתי היהודי מערכת שדוגלת בפגמי הברית ושהולכת בעצת בלעם להזנות את העם ולהכעיס את הבורא…ואיך אפשר לשכוח גם את גניבת ילדי תימן ועדות המזרח על מנת למכרם לאימוץ והכי מחריד גם לניסויים….ושקרו את הורי הילדים שהם נפטרו ……ודוקא דוקא אותה מערכת מפתה את כל היהודים ובפרט את החרדים ללכת ולהתחסן בחיסון נורא שלפי דעתם של אלפי רופאים ומומחים ומדענים למינהם כולל רבנים קדושים וצדיקים שהם נגד החיסון בתכלית……וכמו שמובא בפלא יועץ שאם 99 רופאים אומרים על תרופה שהיא טובה ורק אחד אומר שהיא מסוכנת אז איזה כסיל ילך ויקח את התרופה הזו…..ובפרט שכאן בעניין החיסון יש לא רק רופא אחד מתנגד שאומר שהחיסון הוא הרסני ורעל לגוף ולנפש… אלא עשרות אלפי רופאים בעלי שם עולמי וכו'……ובפרט שיש אינטרס כלכלי לבעלי חברות ייצור החיסון שמכניסות מיליארדים מיליארדים מליארדים מהחיסון והם גם ידועים ככופרים בבורא יתברך…….אז…..איך איך איך רבונו של עולם….היום רואים כזה עיוורון וכסילות כואבת ללכת פתי אחרי עצתם של הרופאים מתוך המערכת האנטי אנטי מצוות בתנ"ך …….כמו שאתם בעצמכם מודים שהם לא בוחלים ברצח עוברים…….והם משקרים אותנו שהחיסון הוא בסדר…..וכו' וכו'…..אשמח לתשובה הגיונית ועניינית……איך בעצם אנחנו נותנים אמון במערכת מרושעת שכזו?????? תודה ובריאות לכולם…

  3. גב' מלכה – אולי תעברי לרוסיה או לצפון קוריאה אם את לא מכבדת את זכותו הבלעדית של האדם על גופו

כתיבת תגובה