בגלל המצב הביטחוני: הרבה יותר גולשים ומתעדכנים ברשת

במקביל למתיחות הביטחונית: איגוד האינטרנט הישראלי מדווח על היקפי שיא בתעבורת האינטרנט בישראל בימים האחרונים | עלייה של כמעט 20% בממוצע בנפח הגלישה הפנים ישראלית נרשמה ביומיים האחרונים – שלישי ורביעי בשעות הערב – סביב המתיחות הביטחונית 

גלישה אינטרנט מהיר | צילומסך (ארכיון) מהודעת משרד התקשורת

עלייה של כמעט 20% בממוצע בנפח הגלישה הפנים ישראלית נרשמה ביומיים האחרונים סביב המתיחות הביטחונית – מדובר על הימים שלישי ורביעי. באיגוד האינטרנט הישראלי מציינים ששיאי הגלישה נרשמו סביב השעה 22:00 ביום שלישי וסביב השעה 20:30 אתמול, יום רביעי.

יש לציין שביום שלישי, מלבד המתיחות הביטחונית, התקיים גם אירוע תרבותי עם הקשר ישראלי, שמשך לרבים להתחבר, לצפות בו או ולבדוק את תוצאותיו.

סמנכ"ל רגולציה ומדיניות באיגוד האינטרנט הישראלי, ד"ר אסף וינר, מסביר כי "רוב צריכת התוכן החדשותי או הבידורי של הישראלים נעשית היום דרך האינטרנט. לא מדובר רק באתרי אינטרנט, אלא גם באפליקציות ושירותי הסטרימינג הישראליים השונים".

אילוסטרציה:GaudiLab | שאטרסטוק

"באופן כללי", מציין ד"ר וינר, "וגם בלי קשר לאירועים הביטחוניים, תנועת האינטרנט בישראל בעלייה מתמדת מכיוון שיותר אנשים צורכים את התוכן דרך שירותי סטרימינג ואינטרנט. ועדיין, גם אם מחשבים את הגידול הקבוע בתעבורת האינטרנטית בישראל, ראינו עליה חריגה במהלך הימים האחרונים".

הנתונים נלקחו ממחלף האינטרנט הישראלי (IIX – Israeli Internet eXchange) שמפעיל האיגוד, ומהווה צומת מרכזי בשדרת האינטרנט הישראלית שמאפשר גישה הדדית וניתוב פנים-מדינתי בין כלל ספקיות האינטרנט בישראל

כתיבת תגובה