בחודשים הקרובים: ג'נסל תקים עמדות טעינה בשיתוף EV מוטורס

ג'נסל תקים בחודשים הקרובים עמדות טעינה יחד עם חברת EV מוטורס ברחבי הארץ | הייחודיות של ג'נסל במערכת החדשנית שפיתחה לטעינת רכבים חשמליים – הפועלת באמצעות תאי דלק לייצור חשמל באמצעות מימן ואמוניה – תאפשר לעמדות הטעינה לפעול בכל שעות היממה וללא תלות בזמינות רשת חשמל 

מערכת ה-EVOX | צילום: ג'נסל

חברת ג'נסל, המפתחת פתרונות אנרגיה ירוקה מבוססי תאי דלק לייצור חשמל באמצעות מימן ואמוניה, מודיעה על השקת מערכת היברידית ואוטונומית לתחום טעינת רכבים חשמליים, שנועדה לפתור את "חרדת הטווח" של הנהגים. המערכת, הנקראת EVOX, מסוגלת לייצר חשמל בכל מקום בו נדרשת טעינת רכבים חשמליים ורשת החשמל אינה מספקת או שאינה קיימת. את הפתרון תיישם ג'נסל כבר בעמדות הטעינה שתקים בחודשים הקרובים יחד עם חברת EV מוטורס ברחבי הארץ.

בג'נסל מציינים כי ה-EVOX מהווה פתרון המבטיח זמינות אנרגיה לטעינת רכב חשמלי בכל שעות היממה ללא תלות בזמינות רשת חשמל, אנרגיה סולאריות או רוח. כמו כן, המערכת החדשה מאפשרת לתת מענה לביקוש הגובר לתחנות טעינה לרכבים חשמליים באופן אוטונומי ובכל מקום בו תשתית החשמל לא תהיה מספקת או לא קיימת, ובכך מאפשר להגדיל את היכולת להטעין כמות גדולה יותר של רכבים חשמליים.

המערכת החדשה פותחה על בסיס הטכנולוגיה המוכחת של תאי הדלק מבוססי מימן של החברה, ה- GenCell BOX™, והיא משלבת את יכולת יצור החשמל בתאי דלק של החברה מבוססי המימן, שימוש באנרגיה המגיעה מרשת החשמל (ככל שישנו חיבור כזה) ושימוש באמצעי לאגירת אנרגיה בסוללות ליתיום, תוך חיבור וניהול כל מקורות אנרגיה אפשריים אלו על ידי תוכנה ייחודית שפותחה בג'נסל.

רמי רשף, מנכ"ל ומייסד ג'נסל: "על רקע הדרישה ההולכת וגוברת לתחנות טעינה לרכבים חשמליים, אנו שמחים להשיק מערכת שמבטיחה זמינות אנרגיה לטעינת רכב חשמלי בכל שעות היממה, ללא תלות בזמינות רשת חשמל. זיהינו בעיה אמיתית המפריעה לנהגים רבים שמגלים 'חרדת טווח', וכבר יש לנו לקוחות והתקנות עתידיות. השקת ה-EVOX, לצד שיתוף הפעולה שלנו עם EV מוטורס, יתרמו באופן משמעותי למיצוב של ג'נסל כספקית משמעותית בשוק הישראלי והעולמי".

חברת ג'נסל הוקמה בשנת 2011 ומציעה פתרונות אנרגיה ירוקה בתחום תאי הדלק. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה חדשנית, ייחודית ואמינה, שפיתחה החברה. ג'נסל מספקת כיום פתרונות גיבוי חשמל למגוון רחב של אתרים, ובהם מגדלי תקשורת, מפעלי תעשייה, יישומי ביטחון פנים, בתי חולים ותעשיות אוטומטיות, ב-22 מדינות מסביב לעולם.

בנוסף, החברה פיתחה פתרון להפקת מימן מאמוניה בתהליך המאפשר לתאי הדלק הייחודיים שפיתחה לספק אנרגיה כמקור עיקרי לחשמל גם באתרים המצויים באזורים כפריים ומרוחקים, וכאלה המצויים מחוץ לרשת החשמל.

ג'נסל מעסיקה כיום כ-140 עובדים, כולל מומחי אנרגיה יוצאי תכניות חלל וצוללות. מטה החברה ממוקם בישראל עם רשת הפצה ותמיכה ברחבי העולם.

כתיבת תגובה