בטקס חגיגי נחנך בית 'גיל-גרופ' החדש: רבנים, ח"כים ואנשי תקשורת הגיעו לברך

מאות אנשי תקשורת ובכירים בענף הפרסום והדיגיטל החרדי הגיעו לשמוח ולברך את ׳גיל גרופ׳ קבוצת התקשורת והמדיה המובילה במגזר החרדי בחנוכת משרדיה החדשים בגבעת שמואל * הבעלים מר דוד גלפרין באירוע: ״אני מודה לקב״ה על הרגע המרגש הזה. גיל גרופ תמשיך בעשיה ובצמיחה מתוך התחייבות לחזון ולערכים שלנו״

באווירה חגיגית ומרגשת ובמעמד רבנים, חברי כנסת, אישי ציבור, אנשי תקשורת ובכירים בעולם הפרסום, חנכה 'גיל גרופ' – קבוצת התקשורת והמדיה המובילה במגזר החרדי את משרדיה החדשים והמפוארים בגבעת שמואל. הכל הגיעו לברך את הבעלים מר דוד גלפרין ולקחת חלק בשמחת ׳גיל גרופ׳ המבצעת התרחבות נוספת.

אירוע חנוכת הבית נפתח בקביעת מזוזה בפתח המשרדים החדשים, אותה התכבד לקבוע המשפיע הרה״צ רבי זושא הורוביץ שליט"א, רב קהילת ׳קהל חסידים׳ באלעד. ״קביעת מזוזה במשרד העוסק בפרסום ותקשורת היא הברכה הכי גדולה שתצליחו תמיד להדגיש את החיובי והמאחד ושתשרה ברכה במעשה ידיכם״ אמר הרב הורוביץ.

את האירוע כיבדו בנוכחותם חבר הכנסת מאיר פרוש, ראש עירית ביתר מאיר רובינשטיין, יו״ר עזר מציון הרב חנניה צ׳ולק, מנהלים בכירים בעיתונות החרדית ובמשרדי הפרסום, אנשי תקשורת מובילים, אנשי דיגיטל ומשפיענים שונים.

ח״כ מאיר פרוש ברך באופן אישי את מר גלפרין ואמר: ״כשרואים מי הגיע היום לכאן, מיטב הכוחות והמוחות במגזר החרדי בתחום שאתה עוסק בו, מבינים שזה האירוע של השנה. אני שומע ויודע על ההיקף הגדול של פעילותך בענפים השונים. באנו לומר לך יישר כוח על הצעד הנוסף שעשית בחנוכת משרדים אלו, ולברך אותך שהקב״ה יתן לך עיצה ותבונה להמשיך ולהצליח. חילך לאורייתא״.

יו״ר עזר מציון הרב חנניה צ׳ולק ברך אף הוא ואמר: ״מר דוד גלפרין לא רק מצליח אלא יודע לחלוק את הצלחתו עם אחרים. יש לו את החשיבה על השני ואת הפנים לקהילה. הוא מסייע לנו רבות בארגון ועל כך אני מודה לו ומברך אותו שימשיך להצליח״.

מר דוד גלפרין, יו"ר ובעלים 'גיל גרופ' אמר במעמד: "זהו רגע מרגש עבורי ואני מודה לקב"ה שזכיתי להגיע אליו. הכרת הטוב היא מהדברים שאפשר להגיע איתם גבוה, עד לרקיע. אני גאה שמאחוריי 100,000 שעות עשייה, חשיבה יצירתית ואסטרטגיה, במהלכן זכינו להעניק שירות ל-920 לקוחות בשנה אחת ולשמור על צמיחה מתמדת של 20 אחוז בשנה.

"תודה מיוחדת לשותפיי הנאמנים לדרך, המנכ"לית הגב' שושי יפה, מנהל אזור ירושלים אבינועם אלעזרא וסמנכ"לית שיווק של הקבוצה מזל בן הרוש, שבזכותם הצלחנו לבנות מקום מצליח שמאפשר פרנסה בכבוד ל-52 משפחות. כמו כן, תודתי נתונה לצוות הליבה וכלל העובדים המסורים שלנו, ללקוחות שלנו שלמענם כל זה קיים, ולכל האורחים שבאו לשמוח בשמחתנו, להביע הערכה וכבוד, לנחישות, התמדה, מצוינות ויתר הערכים שלנו. נמשיך בעשייה תוך התחייבות לחזון שלנו ולהיות מקום הטוב ביותר לעבוד בו", אמר גלפרין.

'גיל גרופ', הנה הקבוצה העסקית הגדולה במגזר החרדי בתחום השווק, הפרסום, הדיגיטל ופתרונות מדיה מתקדמים. החברה שהוקמה בשנת 1999 חולשת כיום על חמש חטיבות משנה במותגים שונים: 'גיל דיגיטל'  – הגדולה במגזר החרדי המספקת מענה 360 ללקוחות באמצעות מומחים לדיגיטל חרדי. 'גיל סטריט' – הזכיינית המובילה בתחום מודעות הרחוב בריכוזים החרדיים, וחולשת על מעל 1,000 לוחות מודעות. 'גיל פרינט' – העוסקת בהפקות דפוס בכמויות גדולות, אספקת מוצרי דפוס שוטפים לארגונים ועסקים, ונותנת מענה לצרכי דפוס למו”לים של עיתונים, ירחונים ומגזינים ועוד. 'גיל גיפט' – המתמחה בהתאמת מתנות ייחודיות לעסקים ומאחוריה מאות יצירות של מארזי מתנות מקוריות ומרהיבות לשלל חברות וארגונים, וכמובן – 'פרסום גיל', העוסק במתן שירותי שיווק ופרסום, הכוללים ניהול מערך שיווק, פרסום, מיתוג ומדיה לעסקים, עמותות וארגונים לפעילות במגזר החרדי.

כתיבת תגובה