ביותר מ-2.5 מיליון דולר: 'הצלה' בקראון הייטס

אחרי עשרות שנות ביקוש: נקודת הזנקה רפואית במרכז חב"ד הגדול בעולם • ומי כבר נחשף לפומונה – אזור חדש בדרום ניו-יורק, בסמוך למונסי שהפך ללהיט החדש בקרב היהדות החרדית בניו-יורק? • גם בפומונה, המציעה בתים יפים ומרווחים במחירים זולים והרחק משאון העיר – יוקם מרכז 'הצלה'

מרכז הזנקת ניידות 'הצלה' בקראון הייטס | צילום: 'הצלה'

בהשקעה של לפחות 2.5 מיליון דולרים יקים ארגון 'הצלה' בניו-יורק מבנה של קבע בשכונת קראון-הייטס בעיר הידועה כמעוז החב"די הגדול בעולם וכאחת מארבע השכונות החרדיות המרכזיות של רובע ברוקלין.

הצורך בבניין זה, היה כל הזמן מעל פני השטח, אולם מגפת הקורונה שעודנה משתוללת בארה"ב ושהביאה לפטירת מאות חסידי חב"ד, מתוכם עשרות רבות בשכונת קראון-הייטס שהייתה לשכונה החרדית הראשונה בעולם שנפגעה קשות, הביאה את הצורך הזה לצאת אל הפועל.

יחד עם שכונת קראון-הייטס יבנה מרכז הזנקה חדש של 'הצלה' גם בעיירה פומונה – אזור חדש בדרום ניו-יורק, בסמוך למונסי שהפך ללהיט החדש בקרב היהדות החרדית בניו-יורק. פומונה המציעה בתים יפים ומרווחים במחירים זולים והרחק משאון העיר, הפכה ליעד אטרקטיבי במיוחד ומכאן הצורך שעלה לבנות בה מרכז מיוחד של 'הצלה'.

מרכז 'הצלה' שיוקם בפומונה | הדמיה

בו בזמן, לא פחות מ-60 ערים אחרות ברחבי ארה"ב, אירופה, אוסטרליה, ארץ הקודש ודרום אמריקה יזכו לעדנה, כל אחת בתחומה, במסגרת 'מתיחת הפנים' של 'הצלה'. בחלק מהמקרים יירכשו אמבולנסים חדשים ובאחרים יירכש ציוד מיוחד או יערכו שיפוצים במבנים הקיימים.

אגב כך בארגון חושפים מעט נתונים מפעילותם בשנה האחרונה. 7,029 מתנדבים פעלו ב-452 ערים בעולם וטיפלו בלא פחות מ-369,650 מקרים רפואיים.

כתיבת תגובה