ביקושים בהיקף של 140 מיליון שקל לאג"ח של מצלאוי

החברה הבטיחה גיוס של 73 מיליון שקל לצורך מיחזור סדרות האג"ח ג' וד', בריבית שקלית של 5.6%.

ערן מזור מנכל מצלאוי - צילום יחצ.

הצלחה במכרז הציבורי בהנפקת אגרות החוב של חברת הנדל"ן מצלאוי. בהנפקה לציבור התקבלו ביקושים בהיקף של 140 מיליון שקל, פי 2 מהיקף הגיוס. היקף הגיוס בסדרה ה׳ של אגרות החוב עומד על כ-73 מיליון שקלים (ברוטו), כאשר הריבית השקלית שנקבעה במכרז היא בגובה של 5.6%. החתם המוביל בהנפקה היא חברת אינפין קפיטל. באמצעות הגיוס מתכננת מצלאוי למחזר את שתי סדרות האג"ח ג' וד'. הביטחונות בסדרה ה' הם שיעבוד בחשבונות העודפים בפרויקט עלית ברמת גן, ובפרויקט כלנית בקרית אונו (לאחר פרעון בסדרה ד׳).

לדברי ערן מזור, מנכ"ל מצלאוי, "אנחנו גאים בהבעת האמון של ציבור המשקיעים בחברת מצלאוי, וביכולתה ליישם את התכנית האסטרטגית שלה לשנים הקרובות. בשבועות האחרונים הצלחנו להחזיר חוב בהיקף של קרוב ל-100 מיליון שקל, וביחד עם מיחזור החוב הקיים באמצעות הגיוס הנוכחי, מצלאוי יוצאת לדרך חדשה עם יכולת להשלים בהצלחה את פיתוח הנכסים האיכותיים של החברה".

לפני מספר שבועת מצלאוי ביצעה פירעון מוקדם של סדרה פרטית של אגרות חוב (סדרה 1) בהיקף של 40 מיליון שקל. בכך משלימה מצלאוי החזרי חוב בהיקף של כ-100 מיליון שקל בתוך חודש בלבד, זאת לאחר שפרעה הלוואה קצרת טווח בהיקף של 40 מיליון שקל לבנק הפועלים והחזר נוסף של 20 מיליון שקל לבעלי אגרות החוב (קרן וריבית סדרה ד׳). הפירעון המוקדם הגיע בעקבות השלמת עסקת מכירת מניות אבן השוהם, המחזיקה במקרקעין ב"כורזין" בגבעתיים, בשווי עסקה כולל של כ-83.5 מיליון שקל.

כתיבת תגובה