בית שמש: התושבים נפגשו עם ראש העיר ב'זום'

ראש העיר בית שמש ויו"ר וועדת תכנון ובנייה בעיר נפגשו עם רוכשי וזוכי רמת בית שמש ד' • בלוך בשיחה עם הרוכשים בשכונה שתכפיל, כדבריה, את תושבי בית שמש: "השכונה החדשה תכיל תשתיות מתקדמות בסטנדרטים הכי גבוהים" • גולדברג: "בהובלת אגף ההנדסה, כבר בכניסת התושב הראשון תקבל את פניכם שכונה ערוכה ומוכנה"

רמה ד, בית שמש | צילום: רווח הפקות

לקראת תחילת האכלוס בימים הקרובים: ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך ויו"ר וועדת תכנון ובניה שמעון גולדברג קיימו השבוע שיחת 'זום' עם עשרות רוכשים וזוכים בפרויקטים השונים ברמת בית שמש ד'. בשיחה ניתנה לרוכשים סקירה מקיפה לקראת האכלוס על התקדמות פיתוח השכונה, מבני הציבור המתוכננים, פארקים ותחבורה ציבורית. כמו כן, ראש העיר בלוך וגולדברג ענו במשך שעה ארוכה על כל השאלות מצד הרוכשים.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אמרה במפגש, "אני מתרגשת מאוד לקראת האכלוס שצפוי להתחיל כבר בעוד מספר שבועות. שכונה חדשה בארץ ישראל ובבית שמש בפרט זו התרגשות גדולה. רמת בית שמש ד' היא השכונה הראשונה בהסכם הגג של ממשלת ישראל עם בית שמש, שכונה שבשונה משכונות רבות ואחרות היא עם תשתיות הכי מתקדמות, החל מכבישים ומדרכות ועד עצים, עמודי תאורה וגני שעשועים, וזה בזכות עבודה קשה שלנו בהובלת אגף הנדסה בראשות הרב גולדברג".

עוד אמרה ראש העיר, "רוב הרוכשים קנו דירה על הנייר וזה אתגר גדול לכל משפחה שעדיין לא יודעת איך תראה הסביבה שלה, מי יהיו השכנים ואיזו קהילה תתפתח וגם העובדה שבגלל שהפרוייקטים נבנים בזמנים שונים, בשנים הקרובות סביבת המגורים תהיה כסוג של אתר בנייה, מכיוון שהקבלנים לא בונים באותו קצב. אז בתוך ההתרגשות הגדולה אין לי ספק שזה אתגר גדול, אנחנו כעירייה נלווה את התהליך כולו מקרוב. זו לא סתם שכונה, אלא כזו שתכפיל את מספר התושבים בעיר".

יו"ר ועדת תכנון ובנייה ומחזיק תיק הנדסה חבר המועצה שמעון גולדברג אמר לרוכשים, "ברוכים הבאים לעירנו, רמת בית שמש ד', כפי שחלקכם כבר התרשמתם, תראה אחרת מכל השכונות מבחינת עבודות הפיתוח, כך שההתאקלמות לשכונה החדשה תהיה טובה בהרבה משכונות אחרות. הן מבחינת מבני ציבור, והן מבחינת גינות משחקים, עצים, תאורה, מדרכות, כבישים והסדרי תנועה משופרים ובטיחותיים. יש כבר שלד למקווה, טיפת חלב ובתי כנסת, זה לא יהיה בכניסת התושב הראשון אבל אנחנו בשלבים מאוד מתקדמים".

לדברי גולדברג, "כל קהילה מגובשת שתבוא לשכונה ותגיש בקשה מסודרת לוועדת ההקצאות תקבל מענה הולם מאיתנו. הכשרנו מגרשים מותאמים באמצעות החברה הכלכלית. כל קהילה שתגיש לפי הנוהל, תזכה למקום תפילה ראוי ומכובד. העירייה כולה מגוייסת כדי לתת לתושבים החדשים את כל מה שהם צריכים, נעשה הכל כדי שהכניסה שלכם תיעשה בכל מה שקשור אלינו – על הצד הטוב ביותר".

תגובה אחת ל: "בית שמש: התושבים נפגשו עם ראש העיר ב'זום'"

  1. מוזר, למה רק אני לא קיבלתי הזמנה לזום?
    את מי בדיוק הזמינו לשם?
    איפה פירסמו הודעה על זה?
    העיקר ליצור כותרת?

כתיבת תגובה