במכירה פומבית: "ארמון ורסאי" נמכר במחיר מאכזב

היא נכנסה לשוק עוד בשנת 2014 ובעליה ביקשו תמורתה 159 מיליון דולר, אך ההצעה הגבוהה ביותר עמדה על 42.5 מיליון דולר • תיעוד מרהיב מאחוזת הפאר, עתירת הזהב וכל הנאות העולם הזה • ומי הרוכש המאושר?

אחוזת הפאר במיאמי ביץ' | צילומים: Concierge Auctions

חברת אופורנובה מדלוואר המקושרת לאנדרו מאק, ממייסדי חברת התה Teavana שנרכשה על ידי סטארבקס ב-2012, רכשה בחודש נובמבר האחרון את אחוזת היוקרה שבמיאמי, פלורידה, ועוצבה בסגנון ארמון ורסאי, עבור 42.5 מיליון דולר 'בלבד'. כך עולה מהרישומים במדינה.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

מדובר בשליש בלבד מהמחיר שביקשו בעלי הנכס הקודמים עבורו. 115 מיליון דולר פחות מהמחיר שביקש יזם הנדל"ן רוברט פריירה, שהנכס היה בבעלותו עד למכירתו בנובמבר, וציפה לקבל עבורו 159 מיליון דולר.

ההצעה ה'נמוכה' הזו, היא למעשה הגבוהה מבין אחת עשרה הצעות שהוגשו על ידי רוכשים פוטנציאלים, במסגרת מכירה פומבית שניהלה סוכנות הנדל"ן Concierge Auctions לאחוזת היוקרה.

האחוזה, שנבנתה למרגלות חופיה המרהיבים של האוקיינוס, נקראת Playa Vista Isle והיא משתרעת על שטח של מעל 2,700 מ"ר (20 דונם) לחופי האוקיינוס. היא כוללת 11 חדרי שינה, 22 חדרי רחצה והיא מחופה בזהב ששוויו מוערך ב-3 מיליון דולר. בנוסף, מעוטר גרם המדרגות בזהב בשווי 2 מיליון דולר.

בנוסף לחיפוי המוזהב, כולל העיצוב של הבית, שעוצב כאמור בהשראת ארמון ורסאי המפורסם בצרפת, גם מזרקות ופסיפסים שמציגים את ארבע עונות השנה בצדי הדלתות, חלונות זכוכית מהרצפה ועד התקרה, אקווריום ענק וחדר אוכל רשמי שבו ניתן לארח עד 16 סועדים וציורי תקרה. לבית גם גם אזור עגינה פרטי לסירות, חוף פרטי ונופים לאוקיינוס.

על מנת להיכנס למרתף היינות של הבית, תדרשו לאמת את זהותכם במערכת ביומטרית, שתאשר את זהותכם והרשאת הכניסה שלכם טרם כניסתכם לחדר המכיל 3,000 בקבוקים. באחוזת הפאר תמצאו גם חדר קולנוע ביתי שיכול לארח עד 18 צופים, מגרש גולף, ספא, וחניון תת קרקעי עם בקרת טמפרטורה שיכול להכיל עד 20 מכוניות.

חדרי האורחים של אחוזת הפאר ממוקמים בצד הצפוני שלה, ואילו חדר השינה המרכזי, נמצא בצד השני, והוא כולל גשר מוגבה שמחבר בינו לבריכת שחייה הכוללת גם מגלשה. מיותר לציין, שבכל אחד מחדרי האמבטיה יש גם ג'קוזי.

מיקומה של האחוזה היא באזור "מייל המיליונרים" היוקרתי שבדרום פלורידה. כינוי שזכתה השכונה בשל הדיירים האמידים שמתגוררים בו.

אחוזת הפאר הוצעה למכירה עוד כשהייתה בשלבי בנייה, בשנת 2014, עבור 139 מיליון דולר, ולאחר סיום בנייתה עלה תג המחיר בעוד 20 מיליון דולר. אך כאמור, היא נמכרה לאחרונה תמורת סכום נמוך משמעותית מציפיות הבעלים הקודמים – 42.5 מיליון דולר.

כתיבת תגובה