ב-130 מיליון: 'דן' רוכשת את 'בית מגור' בנאות אפקה בת"א

דן נדל"ן מקבוצת 'דן תחבורה ציבורית' רוכשת את 'בית מגור' בשכונת נאות אפקה בתל אביב בכ-130 מיליון שקלים | תקים מגדל מגורים של 17 קומות במקום בניין המשרדים הישן | העלות הכוללת תעמוד על 230 מיליון שקלים

בית מגור | צילומסך מתוך גוגל מפות

דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת התחבורה הציבורית "דן", חתמה לאחרונה על הסכם לרכישת הבניין המכונה "בית מגור" והמגרש בן ה1500- מ"ר עליו ממוקם, בשכונת נאות אפקה בתל אביב . על המגרש תשלם הקבוצה כ-130 מיליון שקלים.

הבניין בן 3 הקומות הכולל כ-2000 מ"ר של שטחי משרדים, אשר נמצא בקרן הרחובות קהילת סלוניקי וקהילת ונציה, נרכש על ידי דן נדל"ן מידי בעלים פרטיים וחברת "מגור החזקות" הנמצאת בבעלות משפחת רונן.

על פי התב"ע אשר אושרה לאחרונה, בכוונת חברת דן נדל"ן להקים מגדל מגורים שיתנשא לגובה 17 קומות ובו 51 דירות במקום בו עומד כיום בניין "בית מגור" הישן שנבנה בשנת 1978.

על פי דן נדל"ן, עלותו המשוערת של הפרויקט מסתכמת כאמור בכ-230 מיליון שקלים, סכום המשקף את עלות הקרקע והבניה. עוד נמסר כי שיווק הדירות יחל בעוד כשנתיים, בסמוך לקבלת היתר הבניה.

את דן נדל"ן ייצג בעסקה משרד עו"ד גורניצקי ושות'.

אופיר קרני, מנכ"ל קבוצת דן: "מדובר בפרויקט נוסף של קבוצת דן בלב אזור הביקוש, הממשיך להגדיל את ההשקעות של הקבוצה בתחום הנדל"ן למגורים וזאת לצד פעילותה בתחום הנדל"ן המניב שגדל אף הוא בשנים האחרונות. פרויקטים אלו משתלבים עם הפיכת החברה לשחקן מרכזי ואסטרטגי בכל תחומי הנדל"ן. לקבוצת דן קרקעות לפיתוח בערים שונות בישראל ובאזורי הביקוש בפרט,  שבכוונתה להשביח, והיא ממשיכה בכל עת לחפש הזדמנויות רכישה של קרקעות נוספות ושותפויות בשוק החופשי".

דן נדל"ן היא חברת הבת של קבוצת דן תחבורה ציבורית, העוסקת ביזמות נדל"ן , מתכננת ומבצעת פרויקטים רבי היקף בתחום המגורים, המשרדים והמסחר ואמונה על הרחבת ופיתוח זרוע הנדל"ן בקבוצה.

במסגרת פעילותה, קידמה פרויקטים יזמיים רבים ברחבי גוש דן, כדוגמת פרויקט היוקרה ארלוזורוב 17 בתל אביב. ובימים אלו החברה מקדמת פרויקט עצום בשיכון דן בתל אביב עם למעלה מ-750 יחידות דיור וכן את פרויקט פסגת דן ברמת גן, הכולל מגדל בן 40 קומות ו-195 יחידות דיור.

ברמת הנדל"ן המניב – דן נדל"ן בונה בימים אלה את פרויקט המשרדים  LYFEבשיתוף אשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, אשר משתרע על שטח של כ-16 דונם, באזור התעסוקה של בני ברק ה-BBC. הפרויקט כולל שני מגדלים בני 34 ו-36 קומות אשר ישמשו למשרדים ומסחר בשטח כולל של למעלה מ-200 אלף מ"ר. בעתיד צפוי להיבנות מגדל שלישי שיתנשא לגובה של 51 קומות.

כתיבת תגובה