ב-132 מיליון: שפונדר-פדלון רכשה קרקע בכפר יונה

קבוצת שפונדר פדלון רכשה קרקע למסחר, משרדים ומגורים בכפר יונה ב-132 מיליון ש"ח | עלות הקמת הפרויקט שתקים שפונדר פדלון בשלב א' שלו עומדת על כ-265 מיליון ש"ח | שלב א' כולל היתרי בניה והחלו עבודות החפירה והדיפון בו | ארז שפונדר: מאמין שעם השוק הקשה ועליית חצי אחוז נוסף לריבית, דירות במחיר של עד 3 מיליון שקלים ימשיכו להימכר כיוון שאנשים צריכים מקום לגור בו"

הפרויקט שתקים שפונדר פדלון בשכונת שרונה, כפר יונה | הדמיה: גיל חלמיש

קבוצת היזום והביצוע שפונדר פדלון חתמה השבוע מול בעל קרקע פרטי על הסכם רכישת קרקע להקמת פרויקט שיכלול מסחר, משרדים, קליניקות ומגורים. המגרש בגודל של 14.5 דונם בשכונת שרונה החדשה בכפר יונה.

על פי ההסכם, הקרקע נמכרה לפי שווי של 132 מיליון ש"ח, החברה השאירה למוכר זכות למגורים של 27 יח"ד, וכן תבצע עבורו שירותי בנייה ע"ס כ- 30 מיליון ₪ מתוך סכום הרכישה.

עלות הקמת הפרויקט שתקים שפונדר פדלון בשלב א' שלו עומדת על כ-265 מיליון ש"ח וכבר ניתן היתר בנייה לשלב א' הכולל – חניון תת קרקעי של 12,500 מ"ר, 10,000 מ"ר שטחי מסחר שישתרעו על פני קומת הקרקע והראשונה, 2,900 מ"ר של קליניקות ומשרדים ו54 יח"ד שיתפרשו על 2 בניינים בגובה של 6 קומות כל אחד (מעל 2 קומות מסחר). תכנון הפרויקט בוצע על ידי משרד האדריכלים ברק גלבוע. משרד עו"ד קובי אורן ליווה את הקבוצה במעמד החוזה. שפונדר פדלון תפעל להגדלת הזכויות ל-90 יח"ד ו-10,000 מ"ר נוספים של משרדים וקליניקות.

נציין שעבודות הבניה כבר החלו ואף הסתיימו עבודות חפירה ודיפון במרתף.

שרונה, שכונה בת כשנתיים בלבד, ממוקמת בצידה המזרחי של כפר יונה והיא ממותגת כשכונת עילית הפונה לקהל של משפחות צעירות ומחיריה גבוהים בהשוואה לכפר יונה עצמה. השכונה צפויה לכלול כ-2,000 יחידות דיור, רובן בבניינים של 5-9 קומות והשאר בצמודי קרקע. בשכונה פארק גדול, חטיבת ביניים, בית ספר תיכון, ועתידים להיות גם קאנטרי קלאב ומרכז מסחרי.

ארז שפונדר, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת שפונדר פדלון אומר כי "שפונדר פדלון ממשיכה להרחיב את הפעילות שלה בתחום הנדל"ן המניב. כיום לקבוצה נכסים מניבים במתחם 'בית פדלון&שפונדר' פולג, מתחם 'קשת טעמים' פולג, גרנד נטר ואבן יהודה. וכן פרויקטים עתיידים נוספים כגון פרויקט 'בין המושבים' בגוש תל מונד.

"רכישת הקרקע בכפר יונה, מממשת את האסטרטגיה של הקבוצה להפוך לשחקן מהותי בתחום מרכזי הקניות באזור השרון הצפוני, ובקומפלקסים של בניה למגורים.

"כמו כן, אנו מבינים את הפוטנציאל של דיור בשכונה כמו שרונה המבוקשת, כאשר באופן מפתיע המחירים בה עדיין סבירים ביחס לאזור השרון וזו הסיבה שאנחנו שם. אני מאמין שעם השוק הקשה ועלייה של חצי אחוז נוסף לריביות, דירות במחיר של עד 3 מיליון שקלים ימשיכו להימכר כיוון שאנשים צריכים מקום לגור בו".

כתיבת תגובה