דימונה: הפורצים נתפסו 'על חם' עם עשרות מחשבים

סוכלה גניבת עשרות מחשבים חדשים מבי"ס בדימונה | המחשבים היו אמורים להימסר לתלמידים במסגרת 'מחשב לכל ילד' | שני רעולי פנים החלו להעמיס עשרות מחשבים ניידים על עגלת הסופרמרט ורק מהירות התגובה של המוקד המבצעי ושל סייר חברת האבטחה סיכלה את מזימתם

המחשבים שנערמו בעגלת הקניות | צילום: צוות 3

זה קרה באחד מלילות סוף השבוע החולף, בשעה 3:17 בלילה. הקור העז לא מנע משני רעולי פנים לפרוץ, על פי החשד, לבית הספר "אמיר" בעיר דימונה והם החלו להעמיס עשרות מחשבים ניידים על עגלת סופר מרקט. השווי של אותם מחשבים חדשים, אשר מיועדים להימסר לתלמידים במסגרת "מחשב לכל ילד", מוערך בעשרות אלפי שקלים.

באותם רגעים, בזכות גלאים הפזורים במבנה בית הספר, התקבלה התרעה במוקד המבצעי של צוות 3, אשר שלח מיידית את הסייר בשטח לבדוק במה מדובר. בנוסף, הועבר דיווח לקב"ט עיריית דימונה.

הסייר הגיע לשטח, זיהה מיד כי יש חשודים במבנה, שמע רעשים והחל לצעוק: "מי שם?". שני החשודים המופתעים הבינו כי נתפסו "על חם", יצאו משם בריצה ונמלטו מהחלק האחורי של מבנה בית הספר.

לאחר שהשניים נמלטו, גילה הסייר את העגלה עם המחשבים בקרטון, והזעיק את המשטרה שהגיעה מיידית. בנוסף, הבחין הסייר בכלי פריצה חשוד, לום, שאיתו ככל הנראה נפרצו מנעולי המוסד החינוכי.

קב"ט עיריית דימונה אמר כי מהירות פעילותו של הסייר מנעה נזק גדול.

אבנר בן אריה, מנכ"ל חברת המיגון בצוות 3 אמר כי "השילוב בין מוקד מבצעי לסיור מונע נזקים רבים על בסיס יומי. יישר כוח על פעולתו המהירה של הסייר בשטח ולמניעת גניבה של עשרות מחשבים שמיועדים לתלמידים הצעירים".

4 תגובות ל: "דימונה: הפורצים נתפסו 'על חם' עם עשרות מחשבים"

  1. פעם ראשונה בחיים אני נתקל בצירוף "דימונה" ו"מחשב".

  2. נתפסו על חם אבל ברחו חחחחח

  3. מעניין מאיפה ידעו הפורצים שיש מחשבים חדשים בבית הספר ? ולמה מערכת הגלאים לא מדווחת למוקד או תחנת המשטרה ???

  4. כמובן שהפורצים לא נתפסו….

כתיבת תגובה