הביטקוין ממשיך לצבור גובה: כ-49 אלף דולר ליחידה

הביטקוין עומד כעת על כ- 49,357 דולר ליחידת מטבע, ואילו האת'ריום שעלה בסופ"ש, עומד כעת על כ-3,260 דולר ליחידה | הלייטקוין רושם עלייה של למעלה מ-5% ועומד על 188.99 דולר ליחידה | בסך הכל רשם הביטקוין בשבוע החולף, את אחד השבועות הטובים יותר עבורו

מטבעות דיגיטליים | צילום: WorldSpectrum מ- Pixabay

הביטקוין ממשיך את המגמה החיובית שהחל לצבור בשבוע האחרון, וערך המטבע עומד כעת על כ-49,357 אלף דולר ליחידת מטבע. במהלך 24 השעות האחרונות, נרשמה עליה נאה גם במטבע האת'ריום שעלה, ושוויו עומד עתה על יותר מ-3,260 דולר.

כזכור בשיאו, בחודש אפריל, חצה הביטקוין את רף ה-64 אלף דולר ליחידה, אך למול הירידות שצבר ביולי, שהובילו אותו לאזור ה-30 אלף ומטה, עתה הוא רושם עליות מדודות של כ-1.17%, בעוד שבסופ"ש עלה בכ-6%.

גם האת'רים מטפס באופן נאה ועומד על כ-3,260 דולר ליחידה ואילו הלייטקוין שעלה בלמעלה מ-5% רושם עתה שווי של 188.99 דולר ליחידה.

אבי סלמה, מנכ"ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss צוטט ב'אייס', כי "ההבנה של השוק על ידי הגורמים המובילים בהם מוסדיים וחברות ענק הם אלו שיקרבו את הביטקוין אט אט להיות הזהב החדש. וזאת על אף שלאורך זמן ובאופן עקבי פועלים כנגדו כוחות רבים, החל מרגולטרים ברחבי העולם ועד לממשלת סין – עדיין הוא מראה איתנות ולא צריך להתרגש מהתנודתיות אשר מאפיינת אותו מאז תחילת דרכו".

לדבריו, "במבט על האת'ריום אשר נחשב למטבע הדיגיטלי השני במעמדו וההד שנוצר לאחרונה סביבו מבינים שהחוזים החכמים יהוו חלק בלתי נפרד מהעתיד. סגירת עסקאות והסכמים דרך האינטרנט באופן מבוזר ללא ישות מרכזית אשר מנהלת אותם עשויה לשנות את כללי המשחק העולמיים".

בדיווח צוטט גם שי דתיקה, מייסד ומנכ"ל חברת הקריפטו INX שהדגיש כי "אנו עדים להפיכתו של הביטקוין ושל נכסים דיגיטליים, לנכס לגיטימי בסל ההשקעות של פרטיים, חברות ציבוריות וקרנות חסכון לסוגיהן. כל זאת במקביל, להכרה הרגולטורית בעולם לתחום מחד, והוצאה מחוץ לחוק פעילויות בתחום שאינן תחת רישוי ואסדרה מאידך. מחזורי המסחר והרווחים של חברות ציבוריות בתחום, עולים בעשרות ומאות אחוזים בשנה ומצד שני אנו רואים את הרגולטור משית קנסות על מי שאינו פועל תחת רישוי (ביטמקס 100M$ פולינקס 10M$, הכרזה כי מטבעות מסוים הם ני"ע ולכן אופן המכירה והמסחר שלהם חייב להיות תחת בורסות לגיטימיות כמו INX). יחד עם זאת, צריך לזכור שמדובר בשוק תנודתי מאוד, ויכולות להיות ירידות חדות ומימושי רווחים".

עוד הוסיף, כי "אימוץ טכנולוגיית הבלוקצ'יין ויישומה על ידי רגולטורים מובילים בעולם (רשות ניירות הערך האמריקאית SEC) מעניקה גושפנקא כי הביטקוין, מטבעות וני"ע דיגיטליים, כאן בשביל להישאר. ומה לגבי הספקנים? אני שמח לשמוע דעות ומגוונות, במקרה הזה, לדעתי, הם ימשיכו ויביטו מבחוץ על העתיד בהתהוות".

כתיבת תגובה