החתול שישנה את המפה? יגואר E פייס בישראל

חברת המזרח – יבואנית לנדרובר ויגואר בישראל השיקה את ה E פייס – ג'יפון חדש למשפחת יגואר.

יגואר E פייס צילום יצרן

חברת המזרח – יבואנית לנדרובר ויגואר בישראל השיקה אתמול באירוע חגיגי את ה E פייס – ג'יפון חדש למשפחת יגואר שהוצג רק לפני מספר חודשים בתערוכת פרנקפורט. האירוע התקיים באולם התצוגה החדש של חברת המזרח בהרצליה.

היצרנית, חברת יגואר העולמית תולה תקוות רבות בדגם ה E פייס וצופה לייצר מהדגם 100,000 יחידות, וביחד איתו להגיע לרמה של כמעט 300,000 כלים דבר המבטא עלייה של למעלה מ50% מהמצב הנוכחי. ובעצם בשיווק הדגם החדש רואים ביגואר חשיבות רבה.

גם היבואנית בישראל מייעדת ל E פייס תפקיד מרכזי תוך כוונה לפתוח את הממותג לקהלים חדשים ולהביא לגידול במכירות המותג. היבואן צופה מכירה של 100 מכוניות מהדגם במהלך 2018 ועל אף שזה לא נשמע יעד רחוק, עבור יגואר שמכרה בשנה שעברה כ150 יחידות בכלל, מדובר בתוספת רצינית בהחלט.

 

E פייס נכנס לקטגוריה די צפופה בה מככבים כבר היום אודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, לקסוס NX ומרצדס GLA. אולם בגלל מחירו הגבוהה יותר מגרסאות הכניסה של הדגמים הללו ובגלל עיצובו הספורטיבי (הדומה לקווים של ה F טייפ) היבואן בישראל ינסה לכוון אותו אל מול הדגמים הספורטיביים כמו אודי Q4 וב.מ.וו X2.

יגואר E פייס צילום יצרן

ה E פייס מגיע לארץ מראש בגרסה חזקה יותר הכוללת מנוע 2 ליטרים, תיבת 9 הילוכים והנעה כפולה. עם 252 כוחות הסוס שלו הוא מאיץ ל100 קמ"ש תוך 7 שניות. באזבור עשיר במיוחד המגיע כסטנדרט וכולל גג-פנורמי, תאורת FULL LED, מושבי עור חשמליים, חיישני גשם, חיישני תאורה, בקרת אקלים מפוצלת דו-אזורית, מצלמת נסיעה לאחור, שקעי USB, בלוטות' מקורי ומערכת שמע ששה רמקולים מחוברת לצג 10 אינטש.

גם בתחום הבטיחות מתהדרת ה E פייס ב 6 כריות אוויר, בקרת סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי, בלימת חירום אוטונומית, סייעני נהיגה בשטח ו-מערכת בקרת עירנות נהג, כל זאת כסטנדרט.

פרט לדגם הבסיס של הE פייס ישנם עוד שני דגמים נוספים דגם ה-S ודגם ה-S פלוס. ברמה הבכירה ביותר ניתן למצוא כניסה ללא מפתח, מערכת שמע 11 רמקולים של 'מרידיאן סאונד' עם סאב-וופר, חישוקי 19 אינטש, לוח שעונים וירטואלי וחבילת 'פארק-פאק', עם חיישני חניה 360 מעלות, חניה אוטומטית (במקביל ו-ניצב).

יגואר E פייס צילום יצרן

 

כתיבת תגובה