הטרנדים החדשים בעולם המשרדים: עוזבים את המשרד ורוכשים במקום לשכור

תקופה הנוכחית שינתה באופן מהותי את הדרך שבה חברות מתכננות את שטחי המשרד. במקום להתחייב לקומות שלמות בבנייני משרדים בשכירות, רבים עוברים למשרד שרכשו. הזדמנויות חדשות במרחק קצר מתל אביב אפשרו לבעלי עסקים מקטן וגדול לעבור למודל של קנייה במקום שכירות. כיום, כאשר הבנקים מעודדים רכישה ומעניקים אפשרויות לקבלת משכנתה כנגד נכס אחר, נכון הרבה יותר להפסיק להפסיד את הון העתק שיוצא על שכירות ולעבור למשרד משלכם.

משרד במחיר משתלם במרחק קצר מתל אביב

רכישה של שטחי משרד באזור המרכז כמו תל אביב או רמת גן עדיין יקרה ולא משתלמת מספיק לאורך זמן. לכן אנו עדים למגמה של מעבר לערים שנמצאות במרחק לא גדול מהמרכז, המציעות שטחי משרד נוחים בעלות נמוכה משמעותית בהשוואה לתל־אביב.

אחת מההזדמנויות הטובות ביותר כיום ממוקמת בפארק המדע בנס ציונה. נותרו במקום משרדים אחרונים הנמכרים במחירים אטרקטיביים ומציעים לוקיישן מעולה עם קרבה לערוצי התחבורה הראשיים, משרדים חדשים ואכלוס קרוב. משקיעים רבים זיהו את ההזדמנות, ולצד החברות הגדולות שרכשו כבר משרדים במקום, מוצעים משרדים בשיטה של השכרה.

מהם היתרונות של קמפוס יובלים בפארק המדע בנס ציונה?

  • משרדים ליד כל חברות ההייטק הגדולות – משקיעים רבים זיהו את הפוטנציאל ברכישת משרדים המעניקים שירותים לעובדי חברות ההייטק. פירמות מובילות של רואי חשבון ועורכי דין מתכוונות לשרת את קהילת העובדים המקומית. בנוסף, גם חברות הייטק קטנות יותר מתכננות לקנות ולשכור שטחים במקום, ולכן משקיעי הנדל"ן מזהים את ההזדמנות העסקית שיכולה להעניק תשואה נאה כנכס מניב. כיום חברות כמו HP, אפלייד מטריאל, אלביט ואחרות כבר נמצאות בפארק המדע בנס ציונה והמגמה הזו צפויה להמשך.
  • מסלול תשלומים אטרקטיבי – כיום המשרדים האחרונים מוצעים במסלול תשלומים אטרקטיבי שמאפשר גם לחברות שהסתפקו בהשכרה לעבור למתחם בבעלותן שרשום על שמן בטאבו. חברות שמשקיעות סכום חודשי על שכירות יכולות היום לעבור למודל עסקי חכם יותר.
  • הלוקיישן הטוב ביותר – נס ציונה מחוברת לכביש 431 ובקרוב תעבור בה גם הרכבת הקלה. פארק המדע צפוי להיות אחת מהתחנות של רכבת זו ולחבר הן את עובדי החברה והן את הלקוחות למקום בזמן קצר. חברות רבות החליטו לאפשר לעובדיהן להפרד מהפקקים המאפיינים את ערי המרכז ולעבור לעבוד במקום נוח בסביבה עם איכות חיים גבוהה.
  • מסעדות ומקומות בילוי – מעולם לא היה קל יותר לשלב ביזנס עם פלז'ר. במתחם ממוקמות מסעדות ומקומות בילוי ומסחר שמאפשרים לעובדי פארק המדע לצאת להפסקת אוכל מפנקת ולחזור לעבודה בתוך דקות. בסוף היום אין צורך לנסוע רחוק מדי כדי לצאת למקומות בילוי או לשופינג.

משרדים בהתאמה אישית עם נוף מרהיב

קבוצת יובלים מאפשרת לרוכשי המשרד לבצע התאמה אישית לצרכים שלהם, הן מבחינת החלוקה הפנימית והן מבחינת גודל. ניתן לבחור בין משרדים בגודל של עשרות מטרים ועד לקומות שלמות לפי הצורך. המקום תוכנן בקפידה וכולל מקומות חנייה רבים, בשלושה קומות של חניון תת קרקעי.

אחד מהיתרונות הגדולים של נס ציונה הוא הסביבה הירוקה והפסטורלית. גם בקמפוס החדש לא פסחו על האווירה המיוחדת, והמתחם נבנה סביב פארק המשתרע על 12 דונם, הכולל גם נחל מלאכותי מדשאות ופינות ישיבה, לאיכות חיים שאין שניה לה גם בזמן העבודה. הגג של המתחם תוכנן בקפידה ונבנה בו טרקלין עסקים מפנק שמשקיף על הנוף המרהיב.

הדמיה של המבנים

נצלו את ההזדמנות שלא תחזור

עד כה נמכרו במתחם מעל 85% מהשטחים המשרדיים. הצפי הוא שיווק עתידי מהיר לפני האכלוס של 15% הנותרים. החברות שלא ירכשו בשלב הזה יצטרכו בוודאי להמתין זמן רב עד שיתפנו שטחים נוספים למכירה במקום.

זה הזמן להיפרד מהפקקים והפיח בדרך למשרד, להיפרד מהשכירות החודשית ולהתחיל להתקדם לשלב הבא – משרד משלכם בפארק המדע המפנק בנס ציונה. קבוצת יובלים היא היחידה המשווקת משרדים כיום בשיטה של שיווק ישיר במתחם ללא קבוצות רכישה. החברה בונה ומשווקת מעל שני עשורים מתחמי משרדים מתל אביב ועד נתניה, ובשנת 2019 זכתה בפרס היוקרתי BDICode המעיד על מצויינות וגב כלכלי חזק. לא בכדי אחת מחברות התיירות הגדולות רכשה משרד המשתרע על קומה שלמה בעלות של 20 מיליוני שקלים.

השנה זו ההזדמנות שלכם להתקדם למשרד חדש במתחם המבוקש ביותר – לקבלת פרטים נוספים השאירו פרטים בטופס מטה.














    כתיבת תגובה