הכירו: הטאבלט המעוקר שישמש את ילדי חב"ד

בחב"ד לא ממהרים לחזור לכיתות הלימוד: הושקה אפליקציה ייעודית ללימודים מרחוק

מסך הפתיחה בטאבלט המעוקר של 'הדרן' לתלמידי חב"ד

כשהדיבורים על סגר שלישי ברקע ומתווה החזרה ללימודים נדחה לתקופה נוספת, השיקו השבוע רשת 'אהלי יוסף יצחק' – רשת החינוך של חסידות חב"ד יחד עם חברת הסינון 'הדרן' אפליקציה ייעודית שתרכז את כל הכלים והעזרים ללמידה מרחוק.

בשבועות האחרונים הצטרפו מוסדות חינוך חב"דיים רבים מכל רחבי הארץ למסלול הלימודים מרחוק שבנתה חברת 'הדרן' במיוחד עבור מוסדות חב"ד ובתיאום עם רשת החינוך החב"דית – רשת 'אהלי יוסף יצחק'. מסלול חב"ד כולל טאבלט ייעודי ללמידה מרחוק שפתוח אך ורק לתוכנות למידה מרחוק ומשמש בהצלחה אלפי תלמידים שנהנים מלמידה איכותית ורציפה ללא הפרעות והסחות דעת.

הטאבלט היעודי שאושר על ידי בית דין רבני חב"ד ובשיתוף הנהלת רשת אהלי יוסף יצחק, הינו מכשיר מבית סמסונג שעבר תהליך "עיקור" של דפדפן אינטרנט ותוכנות שיכולות להוביל את המשתמש לתכנים לא רצויים.

כעת, לאור פניות ממנהלי מוסדות חינוך בחב"ד ובעבודה משותפת עם צוות הפיתוח של חברת הדרן, הושקה האפליקציה 'לומדים בחב"ד עם הדרן'. האפליקציה תותקן בצורה אוטומטית בכל הטאבלטים שנרכשו במסלול חב"ד והיא תאפשר שימוש במספר תוכנות נוספות כלי עזר לסיוע בהכנת השיעורים, במעקב אחרי התקדמות התלמידים וביצוע המטלות ויישומים נוספים כמו פוטושופ, תיק-תק+, גלים ומספר יישומים נוספים.

לדברי הנהלת הדרן "שיתוף הפעולה עם רשת החינוך של חב"ד מוכיח את עצמו ומאפשר לאלפי תלמידים ותלמידות במוסדות חב"ד להמשיך לשמור על קשר על הצוות החינוכי ולהתקדם בחומר הלימודי. גם בימים אלה, אנו ממשיכים לשקוד על שיפור המערכת ופיתוח אמצעים חדשים לכל שכבות התלמידים".

כתיבת תגובה