הלוואי על כולנו: עיריית אשקלון מתקנת אופניים ללא עלות

עיריית אשקלון יצאה במיזם ייחודי ומבורך: "הכן אופנייך לקיץ" • במסגרת המיזם הוזמנו תשובי העיר למרכז ההדרכה, על מנת לבצע בדיקה ותיקון אופניים ללא תשלום

מבצע 'הכן אופניך לקיץ' באשקלון | צילום: יח"צ

לרגל פתיחת חופשת הקיץ בבתי הספר הממלכתיים, חופשה שאליה יצטרפו בהמשך גם תלמידי תלמודי התורה והישיבות – והמאופיינת בכמות גדולה של ילדים ובני נוער בחוצות הערים – יצא המטה העירוני לבטיחות בדרכים באשקלון במיזם לבדיקה ותיקון אופניים ללא עלות כספית. המיזם נעשה תחת הכותרת "הכן אופנייך לקיץ".

תושבי העיר הוזמנו למרכז ההדרכה, על מנת לבצע בדיקה ותיקון אופניים ללא תשלום. אל הפעילות הגיעו עד כה עשרות רוכבי אופניים ומשפחות עם זוגות אופניים מכל הסוגים. את הרוכבים קיבל צוות מרכז ההדרכה, האופניים עברו בדיקה ובוצעו תיקונים בליקויים שנמצאו.

בסיום התיקון, קיבל כל משתתף אישור על בדיקת תקינות האופניים, קסדה וצמיד מחזיר אור מתנת המטה העירוני לבטיחות בדרכים.

ראש העיר אשקלון תומר גלאם, המשמש גם כיו"ר מטה הבטיחות, אמר כי במטה העירוני משקיעים "משאבים רבים על מנת למנוע תאונות בדרכים, כמו: נהיגה נכונה, חציית מעברי חציה נכונה, שימוש נכון באופניים והקניית תכנים לכל משתמשי הדרך. מבצע זה הוא אחד ממבצעים רבים שאנו מקיימים במהלך השנה למען בטיחות התושבים ואני שמח שגם מבצע זה עבר בהצלחה מרובה והתושבים נענו ושיתפו פעולה. אני קורא לכל משתמשי הדרך בכל כלי התחבורה, לנהוג בזהירות ושימת לב מיוחדת בימי חופשת הקיץ".

מנהלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים, רות אטיאס, הוסיפה: "מבצע זה הינו שיאו של קמפיין נרחב שהתבצע במהלך השנה ברחבי העיר, וממשיך את פעילויות ההסברה שמקיים מטה הבטיחות במוסדות החינוך במטרה לשנות את הרגלי ההתנהגות בכביש, בעיקר בקרב הרוכבים על אופניים חשמליים. אני מבקשת להדגיש את החשיבות ברכיבה נכונה, חבישת קסדה, רכיבה בשבילי אופניים והצטיידות באביזרי בטיחות. ומכאן אני רוצה לשלוח איחולים לכל התלמידים לחופשה נעימה ובטוחה בדרכים".

הפעילות באשקלון | צילום: יח"צ

תגובה אחת ל: "הלוואי על כולנו: עיריית אשקלון מתקנת אופניים ללא עלות"

  1. אני אשקלוני ורק עכשיו שמעתי על זה. למה לא מפורסם בעיר עצמה?

כתיבת תגובה