הלחץ מהחרם קיפל את 'אסם': דחתה את העלאת המחירים

לאחר שהוכרז על חרם צרכני המכוון ישירות אליה, אסם דוחה את התייקרות המחירים בשלשה חודשים | לא תעלה מחירים עד אחר הפסח – תבחן עד אז את האפשרות למתן את ההתייקרויות במוצרי החברה | גם סנו מנסה לשכך את זעם הצרכנים בהוזלת מחירים כבר ממחר

אחד ממפעלי אסם | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

יו"ר חברת אסם דן פרופר ומנכ"ל החברה אבי בן אסייג נועדו הערב לשיחה עם שר האוצר אביגדור ליברמן בה סיכמו כי יבחנו בשלושת החודשים הקרובים את הדרכים למיתון ההתייקרויות במוצרי החברה – כך דווח בחדשות 12.

לאור הסיכום שאליו הגיע שר האוצר עם ראשי אסם, החברה שכפי שפרסמנו הבוקר עומדת בעין המחאה הציבורית וחרם הצרכנים – בשל היותה הראשונה לייקר את מחיריה והחלופות הזולות למוצריה – תדחה עתה את ייקור המוצרים עד לאחר חג הפסח.

בתוך כך פורסם הערב כי גם חברת סנו הושפעה ממהלכי החרם האפשריים וזעם הצרכנים, והודיעה על הוזלת עשרות מוצרים ממותגיה השונים, כבר ממחר בבוקר.

לפי הדיווחים, ג'ל כביסה יעלה 28 שקלים במקום 35, מרכך כביסה מרוכז יעלה 15 שקלים במקום 20, חבילת אבקת כביסה (קנה) תעלה 12 שקלים במקום 17 וחבילה של אבקת כביסה גדולה תעלה 43 שקלים במקום 50.

תגובה אחת ל: "הלחץ מהחרם קיפל את 'אסם': דחתה את העלאת המחירים"

  1. בולשיט – הם צריחים להראות צמיחה, כל שנה לפני מרץ.
    חודש מרץ הוא סוף שנת הכספים, מינואר מתחילים בהנהלת חשבונות של חברות, (ולא משנה איזה חברה, שטראוס, אסם, עלית, יוניליבר, חברות שיווק והפצה, רמי לוי וחבריו), לבדוק איפה הם יכולים להרוויח יותר בכדי להראות צמיחה משנה שעברה.
    כל מה שלא נעשה, לא באמת יעזור.
    האמת – אולי משהו אחד וזה לא לקנות ביום מסויים בשבוע – כלום !
    להפיל את החברות הללו על ידי אי קנייה ביום אחד.
    כל המשק יפגע מכך !! כולל כרטיסי אשראי והבנקים מכיוון שהמסחר יהיה נמוך יותר.
    רק ככה נוכל להשפיע !!

כתיבת תגובה