המשקיעים מיפן ישקיעו בטכנולוגיות רפואיות מבית 'הדסה'

חברת Network in Motion והדסית שרותי מחקר רפואי ופיתוח, מודיעות על שיתוף פעולה לפיתוח הזדמנויות אסטרטגיות ביפן • מאמץ משותף ליצירת השקעות יפניות בחברות הפורטפוליו של הדסית

הדסה עין כרם | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

נטוורק אין מושן בע״מ, חברת פיתוח עסקי המתמחה ביצירה וניהול של עסקיות הפצה והשקעות יפניות בחברות מדטק ישראליות והדסית שרותי מחקר רפואי ופיתוח בע"מ – החברה למסחור הטכנולוגיות של ביה"ח הדסה בירושלים, הודיעו היום על שיתוף פעולה אסטרטגי לקידום השקעות של חברות יפניות בחברות הפורטפוליו של קרן ההשקעות של הדסית.

הדסית הופכת מחקרים פורצי דרך ורעיונות חדשניים המפותחים בביה״ח הדסה לטכנולוגיות רפואיות הניתנות לשיווק, מוצרים יישומיים ושירותים שביכולתם ליצור שינויים פורצי דרך. צוות המומחים המגוון והשותפויות האסטרטגיות של נטוורק אין מושן מאפשרים יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם החברות המובילות ביפן כמו גם השתלבות במחקר, פיתוח משותף ואינטגרציה של הטכנולוגיות של הדסית במגוון שיתופי פעולה ביפן.

יפן היא שוק המכשירים הרפואיים השני בגודלו בעולם, אחרי ארה"ב, שוק שצפוי להגיע לפדיון של 74.7 מיליארד דולר ב- 2025, עם שיעור צמיחה שנתי של 4.6%. יפן ידועה גם באוכלוסייה המבוגרת שלה ובמשאבים העצומים המושקעים על ידי ממשלתה במניעה וגילוי מוקדם של מחלות, רפואה מרחוק (טלמדיסין), ניטור מרחוק וניתוח נתונים באמצעות בינה מלאכותית (AI).

עירא פריגת, נשיא חברת נטוורק אין מושן אומר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם הדסית, שכן הוא מאפשר לחברות היפניות, עימן יש לנו קשרים ענפים, להיחשף לחדשנות הטכנולוגית של חברת הדסית. אנחנו מאמינים כי יש צורך לקדם את המודעות של חברות יפניות לחדשנות הטכנולוגית בעולם הרפואה הדיגיטלית, כמו גם לסייע לחברות הישראליות להתמודד עם הדרך הייחודית שבו עסקאות נוצרות ביפן, כל זאת במטרה ליצור הזדמנויות השקעה בשלבים הראשונים של הפיתוח או רכישה של חברות ברמת בשלות מתקדמת יותר. יתרה מזאת, כדי לעשות עסקים עם חברות יפניות דרושה הבנה עמוקה של תהליכי קבלת ההחלטות ונורמות התקשורת, רכישת האמון בקרב היפנים והרבה מאוד סבלנות, מכאן שאנו בטוחים שחברת נטוורק אין מושן תוכל לקדם באופן מקצועי השקעות יפניות בסטארטאפים של הדסית".

ד"ר תמר רז, מנכ"ל הדסית הוסיפה – "זוהי הזדמנות נהדרת להציג את חברות הפורטפוליו שלנו לשוק חשוב ומשמעותי ולמצוא שותפים חדשים ליוזמות החדשניות שלנו בבריאות דיגיטלית כמו האקסלרטור של הדסה וקרן Hadaseed ואנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם חברת נטוורק אין מושן בנושא".

כתיבת תגובה