הסטארטאפ הישראלי שיגן על רוכבי הקורקינטים מתאונות

הסטארט אפ הישראלי ANACHOIC וחברת המיקרו מוביליטי המובילה בעולם LIME חוברים לשיתוף פעולה ראשון | מערכת ראשונה מסוגה בעולם תתריע בפני רוכבי קורקינטים על סכנות | LIME תתקין מערכת של ,ANACHOIC המתריעה מפני איומים וסכנות בדרך, על הקורקינטים החשמליים

אריק תמם וג'ון מייסטר מייסדים שותפים, אנקויק | צילום: יח"צ

LIME, חברת המיקרו-מוביליטי המובילה בעולם, תשתף פעולה עם חברת ANACHOIC (אנקויק), המפתחת של מערכת הגנה אקטיבית למניעת תאונות דרכים עבור רוכבי דו-גלגלי, ותטמיע מערכת התראה מפני סכנות לרוכבי הקורקינטים השיתופיים של החברה.

ANACHOIC מתמחה בפיתוח מערכות סיוע מתקדמות (ARAS) עבור כלי תחבורה דו-גלגליים ממונעים. מערכת הדגל של החברה, HAALO, סורקת את המרחב באמצעות פלטפורמת מיקרו-רדאר, ומספקת לרוכב הגנה אקטיבית של 360 מעלות. הרוכב מקבל התרעות באמצעות שמע מרחבי על איומים/סכנות בשטחים המתים, סכנת התנגשות מאחור וכניסה של הולכי רגל לנתיב הנסיעה. בנוסף למענה הבטיחותי בזמן אמת, הפתרון של ANACHOIC יספק ל-LIME מדדי נסיעה חיוניים לטובת ייעול הבטיחות של הצי. מדדים אלו כוללים Rider Profiles וכן מיפוי אזורים מועדים לסכנה במרחב ההפעלה של הצי על מנת לאפשר הגבלת מהירות בזמן אמת ואף ניתוב הרוכבים לדרכים בטוחות יותר .

אריק תמם, מייסד שותף ומנכ"ל ANACHOIC ציין: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם LIME שהינה אחת החברות הבולטות בקרב קהל ומרחב היעד שלנו. כחברה שהוקמה על ידי רוכבים ועבור רוכבים, ANACHOIC מחויבת לשיפור תמידי של בטיחות הרוכב וסביבתו, בין אם בקורקינט, אופניים, קטנוע או כל פלטפורמה דו גלגלית אחרת. שיתוף הפעולה הזה הוא צעד משמעותי נוסף בדרכינו להגשמת החזון".

יניב גודר, מנכ"ל LIME אזורי דרום אירופה, הוסיף: ניב גודר, מנכ"ל LIME אזורי דרום מזרח אירופה, הוסיף: "כחברת המיקרו-מוביליטי המובילה בעולם, בטיחות הרוכבים הנה בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו מאמינים כי בטיחות היא גורם מכריע בקידום מהפכת התחבורה החדשה וכי נוכל להצליח במשימתנו רק אם קהילת הרוכבים תרגיש כך.

יניב גודר, מנכ"ל ליים אזורי באירופה | צילום: סוף כהן

"נו מחויבים לקידום הבטיחות עבור כלל המשתמשים במרחב הציבורי ומחפשים כל הזמן טכנולוגיות חדשות אשר תומכות בכך. אנו רואים בשיתוף הפעולה עם ANACHOIC פוטנציאל משמעותי. מערכות מבוססות רדאר נחשבות מהפכניות ומתקדמות אשר היו זמינות עד היום רק עבור כלי רכב מתקדמים. שיתוף הפעולה מייצר הזדמנות להטמעת טכנולוגיה מסוג זה בתעשיית המיקרו-מוביליטי שהנה תעשייה בת שנים בודדות בלבד וכן לקפיצת מדרגה משמעותית בתחום בטיחות הרוכבים והקהילה כאחד."

מערכת אנקויק

תגובה אחת ל: "הסטארטאפ הישראלי שיגן על רוכבי הקורקינטים מתאונות"

  1. רוצה לרכוש מכשיר כזה

כתיבת תגובה