הצעיר הבני ברקי שחושב בגדול ומדבר על כסף גדול

קובי טורנהיים, האיש שהפך לאייקון בתחום ייעוץ המשכנתאות וההלוואות מבנקים, בשיחה מרתקת 'על כוס קפה', שבה הוא מסביר כיצד הפך ליועץ פיננסי מוכשר ואנרגטי שאנשים רבים, חילונים כחרדים, מאד מתחברים אליו ונהנים משירותיו • וגם: איך נערכים נכון מול מאגר נתוני האשראי (ואיך מתחמקים ממנו), מה סודה של הרגולציה ואיך מתמודדים עם כישלון?

פודקאסט - יהודה אדלר

בפרק הזה בסדרת הפודקאסטים של יהודה אדלר, נפגש יהודה לשיחה מרתקת עם קובי טורנהיים – יועץ משכנתאות, מימון ויעוץ עסקי, שבנה את עצמו ואת העסק שלו מתוך צורך אישי שלו עצמו.

הגענו לפרק עם קובי, בעקבות ההמלצה של אלכס שילמן – הפסיכולג הכלכלי שהתארח בפודקאסט באחד הפרקים הראשונים.

במהלך הפרק הם דיברו על נושאים מגוונים, כמו: איך מסתדרים עם כמה כובעים של עבודה, ובכלל, למה גם אנשים שיש להם כסף צריכים לקחת הלוואות? ובדיוק כמו בפרק שערן בר יוחאי מבנק פפר התראיין בו, התשובה טמונה במילת הקסם: "רגולציה".

איך הוא התמודד עם כישלון הקורס שניסה 'להרים' ולא הצליח, ולמה הוא פנה לדבר על זה ברשתות החברתיות? ומה מסתתר מאחורי ה'שיגעון' שלו לעלות תמונות של ממתקים שאפשר למצוא רק בבני ברק?

בדרך הם הספיקו לגעת בדברים יותר רציניים, כמו: הרפורמה של מאגר נתוני האשראי, מה המילכוד של אלו שרוצים להסיר את עצמם מהמאגר? ואיך משבר הסאב-פריים בארה"ב קשור לכל ה'עסק' הזה?

האזינו עכשיו לפודקאסט המלא, בעריכת יהודה אדלר – שבין עבודת קריאייטיב אחת לשניה מקציב את זמנו למפגש "על כוס קפה" עם אנשי העסקים המתארחים בפודקאסט של 'ביזנעס'.

רוצים לדבר עם יהודה אדלר, יש לכם מרואיין מעניין שיהודה חייב לשבת איתו על כוס קפה? שלחו לו הודעה: [email protected]

כתיבת תגובה