הרצוג: "ארתום אנשי עסקים יהודים לקידום הכלכלה החרדית"

הנגיד החרדי מבריטניה יצחק שפירא סייר עם יו"ר הסוכנות היהודית יצחק (בוז'י) הרצוג במרכז 'אחים' בבני ברק

יצחק הרצוג ויצחק שפירא במרכז 'אחים'

יו"ר הסוכנות היהודית, מר יצחק הרצוג, יחד עם הנגיד הבריטי יצחק שפירא, הגיעו לביקור מיוחד במרכז אחים – בני ברק, מבית אחים גלובל.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

לאחר סקירה קצרה בטרקלין העסקים המפואר על פעילות 'אחים גלובל', שוחחו יו"ר הסוכנות והנגיד הבריטי עם מספר חברים בקהילת העסקים של 'אחים', שסיפרו על שיתופי פעולה וחיבורים עסקיים איכותיים שנוצרו בזכות הקהילה, המונה מגוון אנשי עסקים ויזמים מכל תחומי העשייה, כולל עסקים בינלאומיים מצליחים בתחומי המזון, תיירות, שיווק, ייבוא ייצוא, הייטק ועוד.

יו"ר הסוכנות היהודית הביע את הערכתו לפעילות 'אחים גלובל' לקידום ופיתוח הכלכלה החרדית, בין היתר באמצעות מרכזי אחים, וציין כי יפעל לרתום אנשי עסקים בכירים בעולם היהודי לקידום פרויקטים כלכליים במגזר החרדי, שיכול להוות מנוע צמיחה חשוב בעולם העסקים היהודי הגלובלי.

הנגיד יצחק שפירא, העוסק כבר שנים רבות בסיוע לאנשי עסקים חרדיים באמצעות קשריו הענפים, הצהיר כי ישמח לעמוד לרשות 'אחים גלובל' בפעילותה הברוכה לקידום הכלכלה החרדית, בין היתר באמצעות מיזם המנטורינג של אחים, המפגיש יזמים ובעלי עסקים עם בכירי עולם העסקים, בעלי ניסיון רב והכירות מעמיקה עם ענפי העשייה השונים, במטרה לייצר שיתוף במידע וידע מקצועי לצד פיתוח קשרים וחיבורים עסקיים איכותיים.

תגובה אחת ל: "הרצוג: "ארתום אנשי עסקים יהודים לקידום הכלכלה החרדית""

  1. יותר חשוב לרתום את החרדים לתרום לכלכלתם… אולי שיצאו לעבוד?

כתיבת תגובה