התו הלבן של האולמות: כך יתקיימו החתונות בעוד חודש

בעוד חודש בדיוק, אם הממשלה תאשר את מתווה משרד הבריאות, יותרו להתקיים חתונות עם ללא הגבלת מספר המשתתפים בתוך האולם • אתר ייעודי, מתחם סטרילי יוקצה לקשישים ובעלי סיכון גבוה, רק הצעירים ירקדו ברחבות ייעודיות • אל תקפצו להגיד מזל טוב: בעלי האולם יידרשו לבצע רישום מדויק של הבאים באמצעות הטלפון • ומה יעשו מי שאין להם טלפון חכם? גם לכך יש פתרון

אולם שמחות | צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

אחרי שהתירו לקיים חתונות עם 50 איש בשטח פתוח ומהשבוע הבא בהשתתפות 100 איש – ובלבד שלא יתקיימו בחצרות אולמות אירועים, מגיעה הבשורה להשבת האולמות למעגל הפעילות במשק.

אתמול נחשפה התכנית של משרד הבריאות להחזרת אירועים וחתונות ללא הגבלת קהל החל מעוד חודש, ה-14 ביוני. לפי פרסום ב-ynet במרכז המתווה של משרד הבריאות לגיבוש התו הלבן עומדים קבלת מידע על האורחים לפני האירוע, ניהול האירוע תחת מגבלות, ובקרה ושליטה לאחר האירוע.

כך בעצם, תתבצע הרשמה מראש, אזור ישיבה נפרד יוקצה לאורחים בסיכון והמלצרים כמובן יסתובבו עם מסכות וכפפות. נציין כי לפי הפרסום ב-ynet התו הסגול שהוצא למסעדות ועסקים, יומר באולמות ל'תו לבן' שבמסגרתו יתקבלו ההקלות בתקנות מגפת הקורונה ובסופו של דבר יאפשר קיום חתונות ואירועים ללא הגבלת מספר משתתפים. אם יאושר על ידי הממשלה.

על פי המתווה שנחשף, האולמות שיאושרו לקיים אירועים יקבלו את התו הלבן שיחייב את בעלי האולם להקים לכל אירוע יוקם מיני-סייט (אתר אינטרנט) בחסות בעל השמחה. האתר יאפשר איסוף מידע מהמשתתפים לפני האירוע ותקשורת עתידית איתם לאחריו. המוזמנים יתבקשו למלא פרטים אישיים כגון גיל, כתובת ומספר נייד. ב-24 השעות לפני האירוע הם יתבקשו לעדכן באתר הצהרת בריאות חתומה. האתר יהיה נגיש רק למוזמנים שמספר הטלפון שלהם זוהה מראש, ולא יאושרו משתתפים שלא ניתן יהיה ליצור עמם קשר לאחר מכן.

לאחר מסירת הפרטים האישיים והחתימה על הצהרת בריאות יקבל המשתתף אור ירוק להשתתפות באירוע, או אור צהוב להמשך תשאול על ידי נאמן בריאות, או אור אדום לאיסור השתתפות. פרטי המשתתפים יימחקו לאחר חודש ממועד האירוע, או על פי הנחיות.

ואם שאלתם מה לגבי חתונות חרדיות? מתברר שבמשרד הבריאות חשבו על זה. ב-ynet ציינו כי אורחים בלי טלפונים חכמים ימלאו פרטיהם ואת הצהרת הבריאות שלהם עם הגעתם לאולם האירועים – באמצעות מחשב לוח שיוצב בכניסה ויתופעל על ידי אחד המארחים.

לפי הפרסום, לכל אירוע יוגדר משגיח בריאות שיהיה אחראי על אכיפת הנהלים. אנשי הצוות מטעם אולם האירועים יחויבו בכפפות ובמסכות. כל אורח, עובד או ספק יחויבו בבדיקת חום עם כניסתם ויוקם אזור הושבה סטרילי ומבודד לאוכלוסיית אורחים בסיכון גבוה. במתווה צוינה הנחייה שעלולה לספוג ביקורת ציבורית, לפי ynet: "רחבת הריקודים לצעירים בלבד".

11 תגובות ל: "התו הלבן של האולמות: כך יתקיימו החתונות בעוד חודש"

  1. לא הבנתי
    חתנים לא יוכלו לרקוד עם השוו׳ער הראשיבה והסבא???

  2. שטויות במיץ עגבניות ! עוד הנחיות שבאות לכסות את התחת של השלטון ולהקשות על העסקים . לא יישים לא הגיוני וגם לעולם לא יאוכף.תחזירו אותנו לחיים מי שבסיכון יעשה את השיקולים שלו וישמור על עצמו די.

  3. בולשיט תנו לחגוג בשקט. נמאס. תעזבו אותנו

  4. עם כל ההגבלות האלה כבר עדיף לעשות חתונה קטנה במרחב הפתוח או בבית כנסת.

  5. באם אורח בסיכון גהוה רוצה לעמוד ליד הרוקדים ולמחוא כפיים, מה דינו ?

  6. מה רע בחתונות מצומצמות, הכוללות את הקרובים של בני הזוג? הכי יפה ואינטימי בעיני.

  7. הזוי ומטומטם.שלב הבא מחנות או ערים לאוכלוסיה מבוגרת ואוכלוסיית סיכון בלבד.עם גדרות ושומרים, רישום בכניסה וביציאה ושעת כיבוי אורות. תנו לאנשים להחליט אם להסתכן או לא ללכת לאירוע באולם. אבל למען האמת, כינוסים וארועים ציבוריים הם המודל הבדוק להתפשטות המגפה.אבל אי אפשר לנהל חיים בסגר ובבידוד.

  8. הזוי ולא הגיוני.
    הם מחליטים על דברים כדי שיהיה להם כסח"ת.
    ברגע האמת כשזה יהיה נוגע להם הם יעשו מה שבא להם . אז שלנו יהיה קשה. So what …הם לא באמת.רואים אותנו
    😕😔🧐

  9. בתור מנהל אולם אירועים זה יעבוד ככה בימים הראשונים של פתיחת האולמות ולאחר מספר ימים זה יופסק

  10. הקורונה גרמה לי להבין שממש לא נורא ואפילו נחמד לקיים חתונות מצומצמות רק עם משפחה קרובה .
    למי יש כח ללכת כל שני וחמישי לארוע..

  11. לא זוכר שאספתם כזו כמות של מידע מהחרדים שחגגו בלג בעומר..
    אתם חיים בסרט

כתיבת תגובה