וואטסאפ מתחדשת: קהילות, סקרים ושיחות וידאו

בלי מבול של הודעות: 'קהילות' של WhatsApp מאפשרות לאחֵד קבוצות שונות תחת מטריה אחת, עם מבנה שמתאים למשתמשים בדיוק | כך תפעילו את האופציה הזו | בדיוק כמו תגובות אמוג'י, שיתוף קבצים גדול יותר ומחיקת מנהל מערכת, נולדו היום אפשרויות של עריכת סקרים בצ'אט, שיחות וידאו של 32 אנשים, וקבוצות שבהן יכולים להשתתף עד 1024 משתמשים

וואטסאפ קהילות | צילומסך מהבלוג הרשמי של החברה

תחשבו על אלפי (טוב, יש מאיתנו כאלה שמקבלים רק מאות…) הודעות וואטסאפ שמגיעות אליכם למכשיר מדי יום. כמה הודעות אתם מפספסים? אלו הודעות חשובות במיוחד הייתם רוצים לקבל ואלו לסנן?. אז נכון זה עוד לא תלוי ממש בכם, אבל לפחות בכל מה שנוגע לקבוצות שיש ביניהן השקה, צפו הפחתה בעומס הבלתי מתקבל על הדעת.

בדיוק כאן קהילות נכנסת לתמונה. 'קהילות' של WhatsApp מאפשרות לאחֵד קבוצות שונות תחת מטריה אחת, עם מבנה שמתאים למשתמשים בדיוק. בצורה כזו, תוכלו לקבל עדכונים שנשלחו לכל חברי/מנויי ה'קהילה', ולארגן בקלות קבוצות דיון קטנות יותר שיעסקו רק בתת-הנושאים החשובים לכם. בתוך 'קהילות' תמצאו גם כלים חדשים ומתוחכמים למנהלי קהילות, כמו הודעות מסוג: 'הכרזה' שיישלחו לכלל הקהילה, ושליטה על הקבוצות שייכללו בהן.

בוואטסאפ חושבים שבעזרת 'קהילות', יהיה קל יותר למנהלת מקום עבודה רב זרועות, מחלקות ואגפים, למשל, לשלוח עדכון חובה לכל העובדים, ובמקביל, לפתוח קבוצות ייעודיות שקשורות לעובדים מסוימים או לפעילויות שמיועדות לפלח מסויים של העובדים.

וואטסאפ קהילות | צילומסך מהבלוג הרשמי של החברה

כל זה מתווסף לעוד כמה שיפורים שקשורים לקבוצות WhatsApp, בין אם הן חלק מ'קהילה' או לא. חלק מהדברים הושקו כבר לפני כשלשה חודשים, וחלקם הושקו היום.

  • רגשות – תגובות באמצעות אימוג'י הגיעו ל-WhatsApp, כדי שאנשים יוכלו לשתף את הדעה שלהם בקלות ומבלי להציף את הצ'אט בהודעות חדשות.
  • מחיקה ע"י מנהל/ת קבוצה – מנהלי קבוצות יוכלו למחוק הודעות שגויות או בעייתיות מהצ'אט של כולם.
  • שיתוף קבצים – הועלה הנפח המקסימלי ל-2 ג'יגה-בייט לקובץ, כדי שאנשים יוכלו לשתף פעולה בקלות גם בפרויקטים גדולים.
  • שיחות קוליות גדולות יותר – החל מהיום, מתאפשרות שיחות קוליות בהקשה אחת עם עד 32 משתתפים.

איך זה עובד?

כדי לארגן שיחות קבוצתיות בוואטסאפ, יש להקיש על כרטיסיית הקהילות החדשה, בחלק העליון של הצ'אטים (באנדרואיד. ובחלק התחתון ב-iOS). משם ניתן להתחיל קהילה חדשה מאפס או להוסיף קבוצות קיימות.

ברגע שאתם בקהילה, תוכלו לעבור בקלות בין קבוצות זמינות כדי לקבל את המידע שאתם צריכים, מתי שתצטרכו אותו, ומנהלי מערכת יכולים לשלוח עדכונים חשובים לכל אחד בקהילה.

היום גם הושקו עוד שלוש תכונות חדשות בוואטסאפ: היכולת ליצור סקרים בצ'אט, שיחות וידאו של 32 אנשים כאמור, וקבוצות שבהן יכולים להשתתף עד 1024 משתמשים.

32 משתמשים בשיחת וידאו | צילומסך מהבלוג הרשמי של החברה

"עבדנו עם למעלה מ-50 ארגונים ב-15 מדינות כדי לבנות קהילות כדי לענות על הצרכים שלהם. אנו נרגשים שהמשוב ששמענו עד כה הוא שהכלים החדשים האלה עוזרים לקבוצות כמו אלה להתארגן טוב יותר ולהשיג את המטרות שלהן. יש עוד הרבה שאנחנו מתכננים לבנות ונמשיך להוסיף תכונות במהלך החודשים הקרובים. לעת עתה, אנו נרגשים להעביר את זה לידיים של אנשים נוספים ולשמוע גם את המשוב שלך", נכתב בבלוג של החברה.

כתיבת תגובה