וויז תשלב ניתוח אוטונומי בכדי לסייע לשיפור חוויית הנהיגה

Waze תוביל את הנהגים אל יעדם בצורה מהירה וחסכונית יותר באמצעות "למידת מכינה" של חברת אנודוט (Anodot)

למידת מכונה shutterstock

חברת אנודוט (Anodot), המציעה פלטפורמה מבוססת "למידת מכונה" (Machine Learning) או בינה מלאכותית בלשון העם, לניתוח נתונים באופן אוטונומי, הכריזה היום כי וויז (Waze), אפליקציית הניווט החברתית המובילה בעולם, תשלב במערכות שלה את הפלטפורמה שלה על מנת לאתר חריגות בזמן אמת.

עם למעלה מ-100 מיליון משתמשים חודשיים פעילים בכל העולם, Waze ממנפת את פתרון הניתוח האוטונומי של Anodotעל מנת לשפר את ביצועי האפליקציה על ידי זיהוי מכשולים פוטנציאליים לפני שהם מגיעים למשתמשים. דבר זה מבטיח הצעות טובות יותר למסלולים וזיהוי מהיר יותר של תקלות שעלולות לפגוע בשימוש.

באמצעות אותה "למידת מכונה" מבחינה Anodot בכל ירידה בביצועי האפליקציה ומתאמת באופן חלק בינו לבין מדדים רלוונטיים אחרים בכדי להציג את הסיפור המלא של כל אירוע עסקי, בצורה בה צוות Waze יכול לזהות את האירועים ולפעול בהתאם. זה לא פשוט. בתור התחלה, לכל מדינה ואזור עירוני דפוסי שימוש שונים. בנוסף, המדדים מושפעים גם מגורמים עונתיים, מהחודש, מהיום בשבוע ואפילו ממועדים מיוחדים כמו חגים ואירועים אחרים. שלל גורמים אלה משפיעים על האופן שבו נהגים משתמשים בפלטפורמת Waze ועל המידע העוזר למשתמשיWaze לתכנן את הנסיעות שלהם.

"Waze חיפשה פתרון שיוכל לזהות במהרה ולהתריע בפנינו על בעיות פוטנציאליות הקשורות לביצועי האפליקציה וחוויית המשתמש, ובכך יעזור לנו לצמצם בעיות הקשורות למשתמש, " כך אמרה מנהלת קבוצת האנליטיקס של Waze, ד"ר אורנה אמיר. "Anodot עוזרת לנו להגשים את יעדנו החשוב ביותר: לשפר ולייעל באופן מתמיד את חוויית הנהיגה של המשתמשים שלנו. והיא עושה זאת על ידי ניתוח חלק של מיליוני מדדים זעירים."

Anodot הפכה את תהליכי העבודה של צוות Waze ליעילים ואפקטיביים יותר. "אנחנו נלהבים ביותר לעבוד עם Waze כדי לסייע להם בשיפור ביצועי האפליקציה ובהפיכת אפליקציה נהדרת לטובה אף יותר," אמר מנכ"ל ומייסד Anodot דוד דריי. "בעזרת כלים מסורתיים של בינה עסקית עשויים להידרש לחברות ימים, או אפילו שבועות על מנת ללמוד על בעיות העלולות לפגוע במוניטין וברווחים. טכנולוגיית הניתוח האוטונומי של Anodot מסוגלת להתמודד עם המהירות, הנפח ומגוון הנתונים ש -Waze מייצרת, ולספק תובנות מעשיות מתוך מאגרי המידע האדירים הללו. בין אם המשמעות היא הצעת מסלולים טובים יותר או צמצום הכשלים במערכת, משתמשי Waze ייהנו מחוויית אפליקציה טובה יותר בעזרת Anodot העובדת עבורם מאחורי הקלעים".

כתיבת תגובה