זו לא תחילתה של בדיחה: למנכ"ל טוויטר אין מחשב

הטכנולוגיות החדשניות משפיעות על כולנו, אבל לזה אף אחד לא ציפה • כך חשפו צילומי המסך בחשבונו של המנכ"ל שמנהל חברות בשווי 50 מיליארד דולר שהוא לא משתמש במחשב

המנכ"ל מצייץ מהנייד. טוויטר | מקור: maxpixel

על אף שקשה יהיה לומר שהסמאטרפונים החדשניים יכולים לשמש תחליף מלא למחשבים, מצלמות וטכנולוגיות אחרות, כמעט כל בכירי עמק הסיליקון מסכימים שאנו בדרך לשם. אבל מתברר שיש מי שכבר אימץ את עידן המובייל המתקדם לתחליף מלא למחשב – ולא מדובר בסוכני שטח.

אחד האנשים שוויתר על המחשב ואפילו על המחשב הנייד, הוא לא אחר מאשר ג'ק דורסי, שמנהל שתי חברות בשווי עשרות מיליארד דולרים – ללא מחשב.

דורסי, מנכ"ל הרשת החברתית טוויטר, הנסחרת לפי שווי שוק של יותר מ-20 מיליארד דולר, ומנכ"ל חברת התשלומים במובייל, סקוור, הנסחרת בשווי של כמעט 30 מיליארד דולר, מצייץ באורח קבע בחשבון הטוויטר שלו כשלציוציו נלווים צילומי מסך מהמובייל.

כך גם בשבוע האחרון, כשצייץ דורסי הודעה לעמיתיו בסקוור כי סמנכ"לית הכספים שרה פריאר עוזבת את החברה לטובת תפקיד מנכ"לית הרשת החברתית נקסטדור (Nextdoor), נלוו לציוץ שורה של צילומי מסך – שהעלו את מידת סקרנותו של כתב אתר החדשות קוורץ, דייב גרשגורן.

בציוץ תגובה, שאל גרשגורן את דורסי "ג'ק, הנה שאלה רצינית. האם אתה משתמש במחשב או במחשב נייד?". תשובתו של דורסי לא איחרה לבוא והאחרון הגיב בפשטות: "לא".

כתיבת תגובה