חורף חם ובריא מתחיל בהשקעה הכי חמה והכי בריאה ובטוחה!

היורה כבר כאן ועימו השלכת הסתווית. העולם נכנס לנמנמת חורף אבל בשוק הנדל"ן הבועה רק רותחת מרגע לרגע. משקיעים רבים שזיהו את הקונספט החדש והבטוח של חברת מאי דירה מסתערים על נכסי הנדל"ן הנדירים של החברה, ורוכשים יחידות השקעה בפרוייקטים ייחודיים של פינוי בינוי או עתידי פינוי בינוי, ועושים את האקזיט של חייהם בחתימה פשוטה ובטוחה

חברת מאי דירה היא החברה שהפכה את שוק ההשקעות הישראלי ממסוכן ולא יודע, לבטוח וידוע מראש. בחברת מאי דירה ההשקעה נרשמת מיידית על שמך בטאבו לביטחון מוחלט ומלא של כספי הקרן, וכל שנותר לך הוא להרוויח מהתשואה הגבוהה ביותר, הממוצעת על טווח של 11% תשואה.

אחוזי התשואה הגבוהים בחברה נגזרים מהליך השקעה חכם שהספיק לכבוש את שוק ההשקעות באירופה, כשלראשונה החברה מבצעת אותו בישראל, כשהתשואה מורכבת מנדבכים משלימים שיוצרים רווח גבוה לעתיד כלכלי מצוין. יודגש כי זו גם הסיבה שדיינים רבים במגזר החרדי סמכו ידיהם על ההשקעות רק בחברת מאי דירה, כשההשקעה הבלעדית והחדשנית מצילה משקיעים רבים מרדת שחת בהשקעות מפוקפקות בחברות שאין בין הבטחותיהן למציאות ולו כלום.

בשיחה שערכנו עם רודי דיין מנכ"ל מאי דירה ישראל, אנו שומעים תחזית וורודה במיוחד לעונת ההשקעות החמה בחורף הקרוב, כשיותר ויותר משקיעים פוקדים את משרדי החברה וחתומים על שותפות במועדון ה'קלאב דיל' היוקרתי של החברה לנדל"ן. חברי מועדון ה'קלאב דיל' הם היחידים שמקבלים גישה מיידית לנכסים הכי לוהטים בנדל"ן בירושלים וברחבי הארץ, בפרוייקטים המאותרים במומחיות רבה על ידי מומחי החברה, המתאימים לפינוי בינוי ועליית מחירים משמעותית.

מועדון ה'קלאב דיל' נועד לכל אדם שרוצה להיות מהמרוויחים הגדולים של עולם הנדל"ן מחד, ומאידך לא להיחשף לסיכונים וצורך בגיוס הון אדיר. ישנם משקיעים פוטנצייאליים רבים שנמנעים מלהשקיע בגלל אי היכולת האישית שלהם לגייס הון לרכישת נכס מלא. רק אצלנו חברי המועדון יכולים לרכוש חלק מסוים בנכס, המתאים ליכולתם הכלכלית לגיוס הון ההשקעה, החל ממאה אלף שקלים בלבד! ולהתחיל ליהנות מהתשואה המדהימה בהשקעה שיתופית חכמה של התאגדות החברים.

בחברת מאי דירה מקיימים ימים פתוחים בריכוזי הערים החרדיות כשרבים נוהרים להצטרף למועדון היוקרתי והמשתלם. כמו כן החברה מעמידה לרשות הציבור שמעדיף לא להתרוצץ בימים אלו בעקבות הקורונה, נציגי מכירות מיומנים שיגיעו עד לסלון ביתכם (!) לפגישת היכרות ללא התחייבות, כדי שתוכלו ליהנות מההשקעה הרותחת של העונה.

חייגו אלינו או השאירו פרטים היום כאן בשביל העתיד הכלכלי הנהדר שלכם: 074-7146288

כתיבת תגובה