טיפולי שיניים אקספרס? כן, מסתבר שיש דבר כזה

טכנולוגיות חדשות הפכו את עולם טיפולי השיניים למהיר יותר. גם אנשי עסקים "לחוצים" במיוחד יכולים להרשות לעצמם להתחיל ולסיים סדרת טיפולים במפגש אחד בלבד!

טיפול שיניים, אילוסטרציה | צילום: maxbelchenko שאטרסטוק

בשל החיסכון המשמעותי בזמן, טיפולי השיניים המהירים תפסו תאוצה גדולה בשנים האחרונות והפכו למבוקשים ביותר בעיקר בקרב אנשי עסקים שזמנם הפנוי קצוב ביותר

באמצעות התפתחות הטכנולוגיות החדשניות, הטיפולים הופכים למהירים יותר ומקצרים משמעותית את משך זמן הטיפול, הכאב ואי הנוחות ומאפשרים לאנשים מאד עסוקים להתחיל ולסיים טיפולי שיניים גדולים ומורכבים בפגישה אחת בלבד.

שתלים ביום אחד – עד לא מזמן היה תהליך השתלות השיניים מסובך וארוך ולעיתים היה מתמשך כמה חודשים ויותר. לאחרונה, חלה מהפכה בתחום וטיפול השתלות שיניים התקצר ליום אחד בלבד. למהלך זה יש גם יתרון רפואי משמעותי – השתל נכנס ישירות לעצם הטבעית בפה ועליו מורכב שיקום באותו יום דבר המאפשר לו לתפקד כשן הטבעית הקודמת. מצב זה מביא לתוצאות טובות יותר ולכך שהשתל עמיד לשנים רבות יותר.

טיפול all-on-4 משנה לחלוטין את כללי המשחק. הוא מבטל את הצורך בהשתלת עצם והרמת סינוס, מונע סבל מיותר, קצר מאד ואחוזי ההצלחה גבוהים ביותר. כבר ביום הטיפול יוצאים מהמרפאה עם פה מושלם ומתפקד. בשיטה זו מוחדרים ארבעה שתלים ייחודיים בזווית של עד 45 מעלות ועליהם מורכבת ביום ההשתלה מערכת שיניים קבועה שאינה ניתנת לשליפה.

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה – במהלך פגישה אחת בלבד ניתן לטפל בכל השיניים ולצאת כעבור מספר שעות עם פה מושלם. כ-15 אחוזים מההרדמות הכלליות המבוצעות בארה"ב הן לצורך טיפולי שיניים. ומידי שנה מעדיפים חמישה מיליוני אנשים טיפול "מקיף" בפגישה אחת בלבד, ללא החשש מכאב או יכולת לשמוע או לראות את אופן ביצוע הטיפול.

הטיפול מתאים במיוחד לדנטופוביים (פוחדים מטיפולי שיניים), ילדים קטנים ואנשים עסוקים. ניתן לבצע את כל טיפולי השיניים בהרדמה כללית: סתימות, טיפולי שורש, עקירות לכל סוגיהן, מבנים, כתרים זמניים, שתלים וכן כל הפרוצדורות הכירורגיות. לרוב מדובר בשיקומי פה גדולים ומורכבים אשר חוסכים בפגישות מרובות, אי נוחות ובעיקר חוסכים בזמן יקר.


ד"ר רונן בורדובסקי, רופא שיניים ומנהל מרפאת מאלו תל אביב www.drrb.co.il 072-3921761

כתיבת תגובה