יועץ משכנתאות מקצועי

רוב האנשים אשר מעוניינים היום ליטול משכנתא במטרה לרכוש דירה, יעשו זאת באמצעות יועץ משכנתאות מקצועי ולא באמצעות הבנקים באופן ישיר

משכנתאות | צילום: pixabay

קיימים יתרונות רבים בייעוץ של יועץ משכנתאות בלתי תלוי, היות והאינטרס הינו הלקוח בניגוד לבנקים עצמם, אשר בראש ובראשונה, רואים את טובתם האישית. יש לציין, כי מדובר בבירוקרטיה לא פשוטה ולכן, בגלל שזמן הוא כסף ולקוחות רבים, אינם יכולים להיעדר מהעבודה, הם יעדיפו לתת את כל המשימה המורכבת הזאת לחברה לייעוץ משכנתאות פרטית.

לקוחות אשר מתעניינים באופן עצמאי במשכנתא, כאשר הם ניגשים לבנק, הם ניגשים מקסימום לשני בנקים למשכנתאות ולא יותר, ואילו יועץ משכנתאות מקצועי ,  מגיש את הבקשה למשכנתא בכמה שיותר בנקים, כאשר כל הניירת והפרטים של הלווים נמצאים באמתחתו, מה שמקנה עבודה יעילה יותר.

משא ומתן יעיל מול הבנקים למשכנתאות ע"י יועץ פרטי ומקצועי

ליועצי המשכנתאות, ישנם קשרים והיכולת לניהול משא ומתן מקצועי ויעיל מול הבנקים. ככל שהבנקים יתמודדו יותר על הלקוח, כך ניתן יהיה להשיג משכנתא בתנאים טובים יותר, מה שמהווה יתרון בולט נוסף כשאר ניגשים אל יועץ משכנתאות מקצועי.. ניתן יהיה בהחלט להגיע להישג מרשים במשא ומתן, מה שלבטח יהיה לטובת הלווים.

יש לציין כי לא רק בנטילת משכנתא יועצי המשקעות מתמחים, כי אם גם במחזור משכנתא קיימת, כאשר התשלומים גבוהים וניתן יהיה להשיג משכנתא חדשה בריבית נמוכה ובתשלומים נוחים יותר מאשר המשכנתא הקיימת.. בכל אחת מהעסקאות של נטילת משכנתא או מחזור משכנתא, מתבצע ניתוח עסקה באופן מקצועי, באמצעות יועצי משכנתאות מקצועיים העובדים בחברה פרטית לייעוץ משכנתאות. יש לפנות אל חברה מוכרת שיש לה המלצות רבות, כך שניתן יהיה לדעת מה הדרך הטובה ביותר לביצוע עסקאות מסוג זה.

תכנון תמהיל משכנתא אשר יתאים ללווה באופן ספציפי

עוד יתרון בולט הוא הידע של יועץ משכנתאות מקצועי הוא תכנון נכון של תמהיל המשכנתא, כאשר היועץ, השיג עבור הלווה את הריבית הנמוכה והמשתלמת ביותר, כאשר היא לרוב ריבית קבועה ולא ריבית צמודת מדד. הנתונים של כל לווה הם שונים  והכוונה היא להכנסות והוצאות חודשיות של כל לווה, כך שניתן יהיה להתאים את התמהיל באופן האידיאלי, כך שהתשלומים החודשיים יהיו נוחים ללווים.

יש לציין, כי הטיפול בכל נושא המשכנתא, ממשיך גם לאחר נטילת ההלוואה, יש להמשיך ולעקוב אחר המשכנתא ישתלם, היות ותכנון נכון, יוזיל המון כסף במשך השנים מהלווים. ממש כשם שמנהלים תיקי השקעות, כך יש לנהל את המשכנתא ובדרך זו, היא מנוהל על הצד הטוב ביותר.  יועץ משכנתאות פרטי, יחסוך ללווים סכומי כסף ניכרים לאחר שההלוואה תוחזר וכן, יוכל למנוע חדלות פירעון של הלווים. היועץ משכלל את הנתונים ומתאים את המשכנתא ללווים ומתאים את החזרי ותנאי המשכנתא ללווים באופן האידיאלי ביותר.

כתיבת תגובה