יושבים ולא רוצים לקום ? כנראה הפוף משובח

הטיפים שיעזרו לכם לבחור נכון פופים איכותיים לבית

היכולת לזהות מוצרים איכותיים תהפוך אתכם לקניינים חכמים. בכל פעם בה תרכשו רהיט חדש או חפץ נוי לבית, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר בעד כספכם ועתידים לעשות שימוש במוצר למשך שנים רבות.

קנייה של פופים עולה על הפרק כאשר נרצה להוסיף לבית פינת ישיבה נוחה במיוחד שמתאימה גם לילדים וגם למבוגרים. אם אתם מחפשים את הדרך לרענן את עיצוב הבית בסגנון צעיר, תוספת של פופים היא התשובה. פופים מתאימים לשילוב בפינות טלוויזיה, חדרי ילדים ונוער, מרפסות, גינות, סלון הבית ועוד. למעשה, פוף הוא פריט נייד אותו תוכלו להעביר בקלות מחדר לחדר. פוף ישיבה או שכיבה יהיה מתנה נהדרת אותה כל חתן בר מצווה או כלת בת מצווה ישמחו לקבל.

הטיפים הבאים יסייעו לכם להכיר טוב יותר את מגוון הפופים, להבין את ההבדלים בין המוצרים, לדעת מה הכי מתאים לכם ובעיקר, לדעת למצוא פופים במבצע במחירים זולים וללא פשרות איכות.

איכות הבד של הפוף

פוף ישיבה אינו כולל שלדה חזקה של עץ או מתכת. הבד שעוטף את חומר המילוי הוא זה הקובע את מידת העמידות של הפוף. בהתאם לכך, פופים עשויים בדים לא איכותיים יהיו הרבה פחות עמידים. אם אתם מחפשים לרכוש מוצר איכותי שישרת אתכם למשך שנים רבות הבחירה הנכונה תהיה בד עמיד בפני מים, חזק, דוחה כתמים וגמיש. אל תחששו לשאול שאלות על איכות הבד ואפשרויות לתיקון של הפוף או החלפת הכיסוי במקרה של קרע בבד.

בד גמיש או בד קשיח

אם אתם מבינים בפופים אתם בוודאי יודעים שפופים עשויים בד גמיש ופופים עשויים בד קשיח הם שני מוצרים שונים. הבד הגמיש (לרוב לייקרה) מבטיח התאמה ברגע של הפוף למבנה הגוף. אלו הם פופים שאפשר לשקוע בתוכם. פופים עשויים בדים קשיחים מעוצבים מראש בתנוחת ישיבה מסוימת אותה לא תוכלו לשנות. הפופים הקשיחים דומים מאוד לכורסאות ישיבה. באיזה פוף כדאי לבחור? שני סוגי הפופים יהיו נוחים, את הבחירה תבצעו בהתאם להעדפה אישית ואופי השימוש.

אלו פופים מתאימים לתנאי חוץ

אם אתם מחפשים סט של פופים במבצע להרכבת פינת ישיבה בגינה או במרפסת, עליכם לבחור פופים עם מעטפת של בד קשיח ועמיד בפני מים. את כל סוגי הפופים נמליץ שלא להשאיר בגינה או לכסות כאשר אינם נמצאים בשימוש. האקלים הישראלי מאפשר הצבת פופים בחצר או במרפסת רק בתנאי שזוכרים להגן עליהם מפני השמש, הגשמים והלחות.  אתר פסים ריהוט גן מציע פופים קשיחים עשויים בדי outdoor איכותיים (מתאימים לתנאי חוץ) עם שנתיים אחריות. כאשר המשווק מספק תעודת אחריות בת שנתיים למוצר אתם יכולים להיות בטוחים באיכותו.

שדרוג של פוף ישיבה קיים

אין זה פשוט לבחור רק פוף ישיבה אחד כאשר מוצגים בפניכם כל כך הרבה דגמים וצבעים מרהיבים. הבשורה הטובה היא שאפשר לחדש ולרענן כל פוף. כל שעליכם לעשות על מנת להפוך פוף אדום ישן לפוף כחול במראה חדש, הוא לרכוש כיסוי חדש. כל עוד המילוי של הפוף לא נפגע אין כל סיבה שלא תרכשו כיסוי חדש לפוף הישן ותיהנו מצבע חדש ואופנתי.

טיפים קטנים לבחירה נבונה של פופים במבצע

מתלבטים בין כמה מוצרים ולא יודעים במה לבחור? כדאי לתת עדיפות למוצרים של חברות מוכרות בשוק ולמשווקים אמינים ומקצועיים עם התמחות בריהוט גן ופופים. קנייה של פוף חדש יש להתחיל בבחינת נתוני הגודל והמשקל של הפוף. אל תמהרו לבחור את הדגם הגדול ביותר מבלי לבחון תחילה את גודל החדר בו יוצב הפוף. קיימים היום פופים שיוכלו לשמש פינת ישיבה בעבור כמה ילדים יחד. אל תמהרו לרכוש פוף לכל ילד כאשר ניתן לנצל את ההזדמנות ללמד את הילדים לחלוק. רגע לפני סיום נציין כי ישנם מילויים מסוגים שונים לפופים כאשר איכות המילוי ואיכות הבד קובעת את איכות המוצר.

כתיבת תגובה