'ישפרו' מכרה נכס בדרום ת"א ב-33.4 מיליון שקלים

"מוכרים נכסים שמיצו את הפוטנציאל", אומרת מנכ"ל נכסים ובניין ויו"ר 'ישפרו' • הרווח מהעסקה: 6 מיליון שקלים

כפר שלם כפר שלם, דרום תל אביב | צילום אילוסטרציה: תומר נויברג ,פלאש 90

ישפרו, חברה בת בבעלות מלאה של נכסים ובניין דיווחה על מכירת נכס בשטח של 1,856 מ"ר בדרום תל אביב בתמורה ל- 33.4 מיליון ₪. הרווח הצפוי מהעסקה צפוי לעמוד על 6 מיליון ₪

סגי איתן מנכ"ל נכסים ובניין מקבוצת IDB ויו"ר חברת ישפרו מסרה: "המימוש הינו בהתאם לאסטרטגיה ארוכת השנים של החברה, של צמיחה תוך שמירה על איתנות פיננסית. לצד הייזום והגידול בנכסים לאורך השנים, מממשת החברה נכסים אשר מיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם מבחינת החברה ושאינם בליבת עסקיה".

נכסים ובניין, מקבוצת IDB, הוקמה בשנת 1961, הינה מחברות הנדל"ן הגדולות והמובילות בישראל, הפועלת בתחום הנדל"ן המניב והמגורים בישראל ובחו"ל.

לנכסים ובניין נכסים מניבים בישראל בהיקף של 1,175,000 מ"ר, בתפוסה של 98% ונכסים מניבים בחו"ל שהעיקריים שבהם הם: מגדל HSBC הייחודי בשדרה החמישית במנהטן, בהיקף של 80,000 מ"ר ובתפוסה של 100% ופרויקט ה-Tivoli בלאס וגאס, ביחד עם IDB, בהיקף של 62,000 מ"ר.

נכסים ובניין מתכננת, יוזמת ומשווקת פרויקטים בתחום הנכסים המניבים בישראל בהיקף של כ-194,000 מ"ר באזורי ביקוש ברחבי הארץ, אשר מהווים את הצמיחה העתידית שלה. בנוסף, לנכסים ובניין עתודות קרקע בישראל לנדל"ן מניב בהיקף של כ-660,000 מ"ר.

לצד התמקדותה בנדל"ן מניב, בונה נכסים ובניין גם שכונות מגורים באזורי ביקוש בישראל.

כתיבת תגובה