יש לכם קצת יותר ממיליון ורבע? קבלו: BMW 8 החדשה

מכונית המירוץ החדשה לכביש: דלק מוטורס משיקה בישראל את סידרה 8 החדשה של BMW • וזה רק אות הפתיחה למגוון רחב של דגמים חדשים שיגיעו לארץ במהלך שנת 2019

הגיעה לאולמות התצוגה | צילומי רחפן: עמיר טרקל

דלק מוטורס הודיעה על תחילת השיווק של BMW סידרה 8 החדשה, המוסיפה פרק חדש בהיסטוריה הארוכה של מכוניות ספורט-קופה סנסציוניות של יצרנית הרכב הבווארית, ומהווה אות פתיחה למגוון רחב של דגמים חדשים שיגיעו לארץ במהלך שנת 2019.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

BMW סידרה 8 החדשה היא גרסת הביצועים של מכוניות הפאר וככזו היא בעלת ביצועים יוצאי דופן, עיצוב מעורר התרגשות, פאר הטכנולוגיה ואבזור מתקדם במיוחד בכל הקשור לתצוגה ובקרה, סיוע לנהג ומערכות בטיחות.

בהתאם למצופה מהפרק החדש במסורת ארוכת השנים של מכוניות הקופה המפוארות של BMW, מסוגלת הסידרה 8 ברגע אחד לעמוד באתגרים הדינאמיים הקשים ביותר כמכונית מירוץ חוקית לכביש, השואבת את השראתה מגרסאות ה-M הסופר-ספורטיביות המוכרות של היצרן, וברגע שלאחר מכן לשייט בעידון בנוחות, בשקט ובאוטונומיות מוחלטת, המצופה ממכונית הפאר הטובה והמתקדמת בעולם.

הרכב מגיע לישראל בדגם M850i xDrive  המצויד במנוע בנזין V8 כפול מגדשים עוצמתי ביותר בהספק של 530 כ"ס ומומנט מרבי של 76.45 קג"מ, המאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות בלבד.

מבנה המרכב, טכנולוגיית הנהיגה והמתלים מתמקדים ישירות בהשגת הביצועים הדינמיים העילאיים המצופים ממכונית ספורט ברמה הגבוהה ביותר.  BMW סידרה 8 החדשה עתירה בטכנולוגיות מתקדמות ביותר למקסום חוויית הנהיגה כגון:

מערכת ההנעה החכמה לכל הגלגלים xDrive, פועלת ברכב באופן יעיל מאי פעם, הודות לחלוקה המהירה, המדויקת והניתנת לשינוי במלואה של המומנט בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים. במקביל, העברת יותר כוח לגלגלים האחוריים מבטיח את חוויית הנהיגה המפורסמת של BMW.

נעילת הדיפרנציאל האחורי המבוקרת אלקטרונית המעניקה למכונית התנהגות ספורטיבית עוד יותר.

מערכת היגוי לגלגלים האחוריים Integral active steering

מתלי M אדפטיביים עם בולמי זעזועים מבוקרים אלקטרונית.

הרכב בנוי על פי עקרון ה-BMW EfficientLightweight עם מבנה קל משקל שעושה שימוש באלומיניום, מגנזיום ופלסטיק מחוזק בסיבי פחמן (CFRP). אחד האלמנטים הוא ה- Carbon Core, מנהרת הינע קלה וחזקה עשויה סיבי פחמן, פריטים עיצוביים נוספים המגיעים כאופציה בדגם ה- Carbon Edition הם: חבילת M-Carbon (ספויילרים מלפנים ומאחור, דיפיוזר אחורי ועוד) וגג M-Carbon.

BMW סידרה 8 מציגה לראשונה את Live Cockpit Professional – הסטנדרט החדש של מערכות ההפעלה בדגמי BMW הכולל תצוגת לוח שעונים דיגיטלית בעיצוב חדשני בגודל "12.3, מסך מגע מרכזי בגודל "10.25 עם מערכת ניווט מקורית ואת גלגולה האחרון של מערכת ה-iDrive Touch המפורסמת של המותג.

סידרה 8 החדשה תשווק בישראל ברמת פאר וטכנולוגיה עשירה במיוחד הכוללת: פנסי חזית בטכנולוגיית לייזר עם אלומה גבוהה המגיעה למרחק 600 מטר, תאורה אדפטיבית ומערכת בקרת אלומה גבוהה. חבילת הבטיחות והנוחות המתקדמת Driving Assistant Professional כצעד נוסף אל עבר נהיגה אוטונומית והיא כוללת בין היתר: בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה וסיוע בבלימה אוטונומית  בפני פגיעה בהולכי רגל וכלי רכב, התרעה בפני התנגשות צידית והתערבות אוטונומית בהיגוי הרכב ומערכת סיוע לנהג בתמרוני חירום.

הBMW 8 מונפת אל על | צילומי רחפן: עמיר טרקל

חבילת Parking Assistant Plus כוללת לראשונה בישראל את מערכת  Reversing Assistant – זיכרון אוטומטי בלחיצת כפתור של תוואי מסלול הנסיעה עד 50 מטר וסיוע בנסיעה לאחור החוזרת על אותו התוואי וכן, מערך מצלמות היקפיות עם 8 זוויות צילום, הדמיית תלת ממד של הרכב במסך המרכזי, חניה אוטומטית בלחיצת כפתור במקביל ובניצב ועוד.

מערכת שמע עילית מבית Bowers&Wilkins  בעלת Diamond surround sound והספק כולל של 1500 וואט.

פקדי קריסטל צלול לידית ההילוכים (עם תאורה פנימית), כפתור ההתנעה, מערכת ההפעלה והווליום.

חבילת עור מורחבת הכוללת ריפודי עור מרינו מחוממים ומאווררים יחד עם תקרה עטויה אלקנטרה.

BMW  סידרה 8 החדשה תשווק בישראל בשני דגמים:

BMW 850i xDrive ברמת אבזור Elegant  במחיר 1,250,000 ₪ עם חבילת כרום חיצונית וגימורי עץ פנימיים.

BMW 850i xDrive ברמת אבזור Carbon Edition במחיר 1,300,000 ₪ הכוללת, גג, מראות, ספוילר אחורי וחצאיות קדמיות ואחוריות מקרבון בשילוב גימור פנים של מתכת מתקדמת.

כתיבת תגובה