יתגוברו הנסיעות בתח"צ וברכבת להלוויית זקן מועצת חכמי התורה

הקווים הבין-עירוניים מנתיבות ומאופקים לבני ברק יתוגברו לצד ההוראה של משרד התחבורה לרכבת ישראל לתגבר רכבות לבני ברק, במידת הצורך | מהשעה 11:00, הקווים הבין-עירוניים לבני ברק יעצרו בכביש 4 בתחנת גבעת שמואל, וימשיכו ויסיימו את מסלולם בקניון איילון בציר ז'בוטינסקי, או במסוף אלוף שדה

הגר"ש בעדני זצ"ל (נראה משמאל: ח"כ משה אבוטבול) | באדיבות המצלם

הלווית הגאון רבי שמעון בעדני זצ"ל, זקן חברי מועצת חכמי התורה: הבוקר הנחתה שרת התחבורה מירי רגב את מנהל הרשות הארצית לתחבורה הציבורית רן שדמי ואת רכבת ישראל, לתגבר את התחבורה הציבורית לאזור הלוויה ההמונית של הגאון הרב שמעון בעדני זצ"ל. בהתאם, יתוגברו הקווים הבין-עירוניים מנתיבות ומאופקים לבני ברק ורכבת ישראל ערוכה לתגבור רכבות לבני ברק, במידת הצורך.

בהתאם להנחיות משטרת ישראל וחסימות הצירים בשל הלוויה, יחולו שינויים במסלולי הקווים העירוניים והבין-עירוניים לבני ברק. הכניסה לאזורי הלוויה תותר להיסעים פרטיים בלבד.

על פי ההנחיות, החל מהשעה 11:00, הקווים הבין-עירוניים לבני ברק יעצרו בכביש 4 בתחנת גבעת שמואל, וימשיכו ויסיימו את מסלולם בקניון איילון בציר ז'בוטינסקי, או במסוף אלוף שדה, בהתאם למסלול הקו. כמו כן, צפויים שינויים במסלולי הקווים העירוניים בעיר בני ברק, בהתאם לחסימות המשטרה.

בשל עומסי התנועה הצפויים באזור בני ברק והסביבה, ייתכנו שינויים בלוחות הזמנים של האוטובוסים. ציבור הנוסעים מתבקש להתאזר בסבלנות ולהתעדכן באופן שוטף בשינויים באמצעות מוקד המידע של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית *8787 ומוקדי המידע של המפעילים.

כתיבת תגובה