'כאל' ינפקו ויתפעלו כרטיסי אשראי ללקוחות 'לאומי'

אבן דרך ביישום רפורמת שטרום: לאומי וכאל חתמו על הסכם להנפקה ותפעול של כרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרכארד ודיינרס, ללקוחות לאומי

בנק לאומי | צילום: InnaFelker, שטארסטוק

לאומי וכאל הודיעו היום על חתימת הסכם הנפקה ותפעול של כרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרכארד ודיינרס, ללקוחות לאומי. מדובר בהסכם אסטרטגי ארוך טווח, המתייחס לכלל התנאים המסחריים, הסדרי התפעול והשירותים שיינתנו על ידי כאל ללאומי וללקוחותיו. ההסכם הינו אבן דרך משמעותית ביישום רפורמת שטרום על ידי כאל ולאומי. בחודשים הקרובים תושלם ההיערכות הטכנולוגית והתפעולית, וההסכם ייכנס לתוקף ב-1 בפברואר 2019, בכפוף לקבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים.

את התהליך הובילו אורי שוקר, ראש חטיבת אשראי ושותפים מטעם חברת כאל, וחנן פרידמן, ראש חטיבת אסטרטגיה ורגולציה מטעם לאומי.

מנכ"לית לאומי,  רקפת רוסק עמינח, אמרה בעקבות חתימת ההסכם: "בנק לאומי ממשיך ליישם את רפורמת שטרום והיום אנו עושים צעד משמעותי נוסף בנושא; זאת לאחר שלפני כשבועיים הודענו על התקשרות בהסכם למכירת לאומי קארד.

מדובר בהתקשרות ארוכת טווח, המהווה שיתוף פעולה חדש בין לאומי לבין כאל. מבחינת לאומי, יעד ראשון בחשיבות בהתקשרות עם מתפעלי ההנפקה הינו הבטחת איכות השירות שיקבלו לקוחות לאומי. בסופו של יום, זהו הבסיס החשוב ביותר להצלחת שיתוף הפעולה".

מנכ"ל כאל, לוי הלוי, אמר: "ההסכם עם לאומי מהווה פריצת דרך משמעותית בעידן השינויים והגברת התחרות בעולם כרטיסי האשראי בישראל. מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי בין לאומי לכאל בתחום הנפקה ותפעול של כרטיסי אשראי בנקאיים. אנו מודים ללאומי על הבחירה והאמון בכאל".

 

כתיבת תגובה