כך נבחר שמו של הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל

הבנק הדיגיטלי בחר לעצמו שם והופך למותג: ONE ZERO | מה עומד מאחורי השם הנבחר לבנק הדיגיטלי? | במרץ האחרון החל הבנק בתקופת הרצה והוא יושק בהדרגה לציבור הרחב בתחילת 2022 | המצטרפים הראשונים חברים ברשימת ההמתנה של הבנק המונה מעל 60 אלף נרשמים

גל בר דעה, מנכ"ל ONE ZERO, הבנק הדיגיטלי | צילומסך מסרטון הבנק

הבנק הדיגיטלי הראשון ONE ZERO הוא הבנק העצמאי הראשון שקיבל רישיון מבנק ישראל אחרי מעל 43 בהן לא קם בנק חדש, במטרה להביא לישראל ובהמשך לשווקים נוספים את חזון הבנקאות האוטונומית.

הבנק פיתח טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית כדי להעניק למשקי הבית שירותי בנקאות פרטית שעד כה היו זמינים למעטים, שירותים שיסייעו להם להתמודד עם המורכבות בניהול הכסף, החל מניהול תזרים ובניית תקציב, אשראי, חסכונות, השקעות ועוד והכל במטרה לחסוך להם זמן, כסף ודאגות כלכליות.

במרץ האחרון החל הבנק בתקופת הרצה במטרה להשיק את פעילותו בהדרגה לציבור הרחב בתחילת 2022. המצטרפים הראשונים שיקבלו הזדמנות לפתוח חשבון בבנק יהיו החברים ברשימת ההמתנה של הבנק המונה כבר מעל 60 אלף נרשמים.

הבעלים של הבנק הוא פרופ' אמנון שעשוע, זוכה פרס דן דוד לשנת 2020 בתחום ה-AI, פרופ' למדעי המחשב באוניברסיטה העברית והמייסד והמנכ"ל של חברת מובילאיי.

ONE ZERO, הלוגו הנבחר לשם החדש

כעת, הבנק הדיגיטלי בחר שם (רוצים לדעת איך נבחר השם ולמה? הקליקו) והוא ייקרא, כפי שניתן להבין מהפתיח, ONE ZERO.

גל בר דעה, מנכ"ל ONE ZERO – הבנק הדיגיטלי, אמר, "בדקנו עשרות, אולי מאות שמות, בכל זאת לא כל יום קם בנק חדש בישראל.

"חיפשנו שם שלא יהיה דומה לשמות שכולנו מכירים. רצינו משהו אחר, שונה, מיוחד, בולט, מסקרן, מפתיע. שם מעורר מחשבה שאי אפשר להתעלם ממנו.

"כזה שישקף את המשימה והחזון שלנו – לנצח את כל מה שמורכב בבנקאות – בשבילכם. בעצם, בשביל כולנו".

גיל בר דעה הסביר מהי מהות השם: "קראנו לו ONE ZERO כי באנו לנצח ולהביא אלטרנטיבה אמיתית, מלאה וחדשה ללקוחות הבנקים. באנו לנצח את הזמן האבוד והזמינות, את המורכבות וכאב הראש בניהול הכסף, את הבירוקרטיה ואת כל מה שעד היום כאב לכולנו.

"ONE ZERO הוא כמובן גם ניצחון הטכנולוגיה. בנק שעוד לפני שהתחיל ללכת, כבר דובר 3 שפות – עברית, אנגלית ובינארית. בנק עם אינטליגנציה מלאכותית ואנושית גם יחד".

כתיבת תגובה