כך תכינו את עצמכם לקראת עיצוב הבית | דבר המקצועניות

עומדים רגע לפני עיצוב הבית, שיפוץ או שינוי כלשהו, הנה מה שאתם צריכים לעשות לפני הכל. שימו לב! היום אין בעיה לשלב כמה סגנונות עיצוב. אבל כדי להבטיח שזה לא ייראה כמו אסופת פריטים, אתם צריכים איש מקצוע

שילוב סגנונות עיצוב. צילומים: שפרה ואורית

הפעם אנחנו פונות לכל מי שעומד רגע לפני תכנון שיפוץ/בנייה ולפני בחירת אנשי המקצוע. חשוב לנו לשפוך אור על התהליך כדי שתוכלו לחוש ביטחון בבחירות ובהחלטות שתקבלו בהמשך הדרך. להלן הסדר הנכון של תהליך התכנון:

  • מה התקציב אותו אתם מעוניינים להשקיע בפרויקט?

מהניסיון שלנו מפגישות עם לקוחות, בחלק ניכר מהמקרים הם לא מגיעים עם תקציב. אנחנו מאמינות שבפרויקט עם תקציב נתון וידוע מראש, המחשבה המוקדמת על בחירת אביזרים, ריהוט, בחירת ספקים ונותני השרות, ימנעו חריגות בזמנים ויאפשרו לכם לעמוד בתקציב.

  • הגיע הזמן לכנס את המשפחה

המטרה היא לשתף אחד את השני בצרכים, מה באמת חשוב לכם. בדקו ורשמו את הצרכים הספציפיים ואחרי שיש לכם רשימה, הגיע הזמן לתעדף. מה הכי חשוב לכל אחד ועל מה ניתן להתפשר.

  • בחירת סגנון עיצובי

ההמלצה שלנו היא לחפש השראה בעיתוני עיצוב וכמובן שאפשר ומותר לקחת רעיונות עיצוביים מבתים של חברים/משפחה שאתם אוהבים. סגנון העיצוב אינו יכול להיות רק מה שהולך כרגע, ראיתי אצל מישהו ורציתי כזה… סגנון העיצוב צריך להתאים לאופי, לאנרגיה שלכם ושל שאר הדיירים שישהו בבית.

בשלב זה כדאי שיעמוד לצדכם איש מקצוע טוב שמתמחה באדריכלות ועיצוב שיידע לתת לכם את המענה ויתאים לכם את הסגנון הנכון לכם. במידה ואין התאמה בין הדיירים בבית או השותפים בעסק, אל דאגה! הבשורה היא שהיום ניתן לשלב בין הסגנונות. מוטב לשים לב שנעשה על ידי האדם הנכון כדי שהדברים ישתלבו בינהם במידה הנכונה ולא ייראו כאסופה של פריטים.

ונקנח בנימה אישית. גם לנו, כשותפות במשרד עיצוב, יש הבדלים בסגנונות העיצוב. אחת מאיתנו מתחברת בעיקר למודרני והשנייה בעיקר לקלאסי. מה שנותן לנו את האפשרות לגעת במגוון סגנונות, כך שבעיצוב המשרד הפרטי שלנו, לקחנו את שני הסגנונות ושילבנו ביניהם.


שפרה ואורית הן בעלות משרד לאדריכלות ועיצוב פנים. המומחיות שלהם היא בעיצוב ואדריכלות עם ראיה חדשנית. השתיים חיות ונושמות עיצוב ויש להן תשוקה גדולה לאסתטיקה, יופי ואמנות.

תגובה אחת ל: "כך תכינו את עצמכם לקראת עיצוב הבית | דבר המקצועניות"

  1. יפה מאוד!
    מקווה שתהיינה כתבות נוספות בנושא עיצוב

כתיבת תגובה